7.

18 5 0
                                    

*Televizní zprávy*
Před 4 dny se ztratila 17 letá dívka jménem Rosie Black. Vzkaz nechala rodičům na stole. Bylo na něm napsáno, že jde na ples. Vrátí se brzo. Od té doby ji nikdo neviděl. Jsou 2 různá podezření. 1. Odešla dobrovolně. A však 0,5% šance. Neměla nikdy žádný problém. 2. Má v tom prsty i její "plesový" doprovod. Není jasný zatím kdo to byl. Informace i tak zvané "Black Rose" budeme vydávat vždy, když budou novinky ohledně tohoto případu. Teď následuje počasí......
Policie se podívala na rodiče Rosie. Policistka si povzdechla a něco luštila v dokumentech. Dneska by se měla konat hledaní po takzvaném případu "Black Rose". "Jděte domů, informace vám pošleme přes email kolem 8 hodiny večer. Zatím pěkný den." Usmála se policistka a zaklapla dveře. Rodiče odešli domů. Když bylo chvíli po osmé hodině večer, rozezvonel se mobil se příchozím oznámením. Email od policie. Stálo v něm: Milé rodiče Rosie, udělujeme vám smutnou zprávu. Žádné pachové stopy po vaší dceři nikde nebyly. Dneska v hledání pokračovat budeme. Pomůže i vrtulník a vycvičený policejní pes. Doufáme v to nejlepší.

Dopis takto skončil. Doufali jsme opravdu v to nejlepší.

Zase malá kapitola....Ale teď už bude něco o Rosie konečně ;33!!

Nebezpečná ZónaKde žijí příběhy. Začni objevovat