Ahoj Amme, jsem Rosie. Podala jsem jí ruku. Zeptala jsem se jí jak se sem dostala a jak dlouho tu už je. "Začalo to tím, že si mě na Facebooku přidal kluk. Byl docela pohledný. Žádost jsem mu ihned přijmula. Napsal mi zprávu jestli se nechci sejít. Trvalá jsem ale na svém že ho moc neznám. Po chvilce napsal přesně moje osobní informace což jsou adresa bydliště, telefonní číslo a tak dále. Zablokovala jsem si ho, ale přišla mi SMS že pokud nebudu dneska na nějakém místě tak zabije moji rodinu. Nevěřila jsem mu. Udělala jsem velikou chybu. Zabil moje rodiče i bratra. Nemohla jsem tomu uvěřit. Když jsem se probudila, rodiče už byli mrtví a v bytě byl asi 50 lety chlap který měl na sobě uniformu policie. Odvedl mě do auta. Auto nemělo nápis policie, bylo bez názvu. Když jsme ujížděli teprve mi docvaklo že to policie nebyla, ale že to byl ten chlap který se vydával za toho pohledného kluka a zabil mi rodinu." Dořekla Amme a ukápla ji slza. To je mi hrozně líto. Mám podobný příběh. Povyprávím ti ho.
Chodí k nám do školy šikanovaný kluk. Jediné kamarády co má jsem já a jeho pes. Napsal mi jestli bych s ním nešla na ples. Souhlasila jsem. Byla schůzka před mým domem. Když jsem tam přišla, někdo mi zakryl oči a myslela jsem si že to je Richard- ten kluk. Nebyl to on, a neznámá parta mě odvedla do auta. Přivezli mě sem. Po chvilce jsem zjistila že tu pracuje ten kluk Richard. Jednou se mi podařilo utéct, byla jsem i v nemocnici ale oni si mě znova našli. Ukradli mě z nemocnice.
Amme se nezmohla ani na jedno slovo. Jenom koukala na zem.
VEČERKA ! Zařval vedoucí a otevřel dveře. Hodil mi deku a šla si lehnout a povídat si dál s Amme.
2x kapitoly za den ;33 možná budou i 3
ČTEŠ
Nebezpečná Zóna
Horror~Hned co jsem dočetla vzkaz jsem se podívala na hodiny. 16:57? Tolik? Rychle jsem běžela do koupelny se zkurtulnit. Na poslední chvíli jsem našla černou sukni a flitrové zlaté tílko. V 18:30 jsem byla pod domem. Richard mi zakryl oči, přičemž jsem...