1.

51 5 2
                                    

Richard. Richard Wimmer. Snad nejvíce šikanovaný kluk z naší školy. Nebyl by den aby někdo o něm něco neříkal. Pro mě je to normální 17cti který kluk co studuje třetím rokem střední školu. Jediného kamaráda kterého má jsem já a jeho pes Bonny. Richard není zas tak špatný, všichni si ho dobírají kvůli vzhledu, kvůli jeho zrzavým kudrnatým vlasům a brýlích, ale na povahu v této době snad už nikdo nekouká.
Když zazvonilo na konec poslední hodiny, vzala jsem svojí tašku a pelášila pryč ze dveří této mučírny, neboli školy. U dveří jsem ještě zastihla Richarda.
"Ahoj Rosie, na tady máš papírek, ale koukni se na něj až doma." Řekl Richard a podal mi papírek s úsměvem. Papírek jsem vzala, rozloučila se a běžela domů. Cestou jsem však myslela na ten papírek.
"Jsem doma!" Zařvala jsem na dům, a šla rychle do mého pokoje. Hodila jsem s taškou na zem a zamkla dveře. Sedla si na postel a pustila se do čtení papírku. "Nechceš dneska ven? Poblíž pořádají ples. Nechceš se mnou? Pokud ano, čekej u sebe před domem v 18:30."
                                               Richard

Hned co jsem dočetla vzkaz jsem se podívalana hodiny. 16:57? Tolik? Rychle jsem běžela do koupelny se zkurtulnit. Na poslední chvíli jsem našla černou sukni  a flitrové zlaté tílko. V 18:30 jsem byla pod domem. Richard mi zakryl oči, přičemž jsem se lekla a  zeptal se jestli jdeme.
Jakmile mi Richard okryl oči, zjistila jsem že to Richard není, ale že mě dva týpci táhnou do černého auta. Řvala jsem sebevíc, ale nikdo mě neslyšel. Hodily mě na sedadlo, a ujíždely jsme autem do dalekého lesa.


Skoro 300 slov.....Tak...Názor? :/

Nebezpečná ZónaKde žijí příběhy. Začni objevovat