Capitolul 3 - Ploaia Sakura

94 16 20
                                    

Layla POV

-Haideti odata ! Doamne, va miscati asa de lent ! strig eu catre cei doi care ramasesera in urma, astfel facand-o pe Raika sa rada. Cand cei doi au ajuns in sfarsit langa mine si-au pus mainile pe genunchi si au inceput sa gafaie.In sfarsit ! Parca erati barbati, nu broaste testoase !
-Tineti gura, Brown,spune Kai printre gafaieli.
-Layla-san, tu esti pe skatebord. Nu este usor sa tinem pasul cu tine, spune Erik gafaind si el.
-Da,da,detalii. Acum haideti ! Nu mai avem mult timp si trebuie sa ne urcam pe un bloc imens,spun trantind skatebord-ul pe jos si incepand sa ma deplasez cu el.
-Cine m-a pus sa merg cu ea ? il aud pe Kai.
-Eu cred ca o sa merite efortul, spune Erik -pot sa jur ca zambea, dupa care cei doi incep sa alerge din nou.

Am chicotit la auzirea conversatiei lor, dupa care m-am uitat in fata. De ceva timp am inceput ca toti trei sa vorbim mai mult si sa petrecem timp impreuna. Sa fiu sincera, ma bucura compania lor, asa ca am decis ca azi sa le arat ceva.
Blocul inalt de 15 etaje era doar la cativa metrii distanta de noi. Le-am spus baietiilor sa se grabeasca, iar in timp ce Erik a strigat un 'Da' puternic,Kai a inceput sa ma injure. Tipic lui. Se schimbase destul de mult, dar Kai ramane Kai.
M-am oprit in fata blocului si am luat skatebordul in mana. Am intrat inauntru, cu baietii pe urmele mele,si am inceput sa urcam scarile. Spre deosebire de cei doi, urcam mult mai repede, astfel ajungand imediat pe acoperisului blocului.
Am zambit si am mers pe marginea acoperisului, sprijindu-mi mainile de barile de fier.

-Nu am sa mai alerg in viata mea atata ! ii aud vocea obosita a lui Kai, dar nu-l bag in seama.
-Acum ca am ajuns aici... ai putea sa ne spui care e surpirza de care spuneai,Layla-san ? intreaba Erik,eu intorcandu-ma cu fata la ei, zambind.
-Ploaia sakura !

Flashback

-Onii-san, unde mergem ? intreaba fetita uitandu-se la fratiorul sau care o tinea de mana.
-Ai sa vezi, ii raspunde acesta zambindu-i si facand-o pe copila sa se bosumfleze de raspunsul dat.

Cand cei doi au ajuns pe cladirea blocului, satenul a vrut sa mearga catre margine, insa Layla il opri strangadu-l mai tare de mana.

-Stii ca imi este frica de intaltimi... spune aceasta rusinata.

Baiatul se uita la surioara sa,dupa care zambi si se ghemuii in fata ei.

-Nu-ti face griji. Atata timp cat sunt cu tine totul e bine.

End Flashback

-Poftim ? spune Kai strambandu-se.
-Layla-san, ce vrei sa spui ? Intreba Erik confuz.
-Priviti, le spun facandu-le semn cu mana sa se apropie.

Cei doi s-au uitat unul la altul, dupa care s-au apropiat de marginea acoperisului.
Soarele deja apunea, ceea ce facea imaginea din fata noastra si mai frumoasa. Iar cand cei doi au vazut ce se afla in fata lor, au facut ochii mari.

Flashback

-Wooow ! Ce frumos ! spune micuta fetita fiind tinuta in brate de fratele sau.

-Wooow ! Ce frumos ! spune micuta fetita fiind tinuta in brate de fratele sau

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.
An unbreakable soul ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum