N/A : acest capitol nu are legatura cu actiunea cartii.
Priveam cum fulgii de nea cadeau incet din cer si se astereau peste oras. Era ajunul Craciunului, asa ca ma aflam acasa, plictisita si cu patura pe mine. Ai mei erau la serviciu, insa aveau sa-si petreaca Craciunul acasa, impreuna cu mine si Raika. Si fara el...
Mi-am scuturat capul, alungand gandul. M-am uitat din nou pe fereastra si am zambit.-Laylaaaa ! se auzi vocea Raikai, iar eu stiam deja ce voia.
-Nu,am spus direct.
-Te rooog ! insista ea.
-Dar nu vreau ! am spus eu.
-Dar stii cat de mult iubesc zapada !
-Iar stii cat de mult urasc zapada !Am privit-o incruntata, dupa care am oftat.
-Bine, dar nu stam mult, am zis eu cedand.
-Yey !Kai POV
Am inspirat, lasand fumul tigarii sa-mi umple plamanii, dupa care am expirat. Placerea de a fuma, asta e un lucru mostenit de la tata, insa nici macar el nu stie. Ce idiot.
-De cate ori ti-am spus sa nu mai fumezi ? spuse Torax de pe umarul meu.
-De atatea ori de cat am fumat, i-am replicat eu, iar acesta a oftat.
-Nu-ti face bine, stii asta.
-Dar imi place.Bakugan-ul a tacut, iar eu la fel. Zapada deja incepea sa se asterne peste oras, iar strazile erau deja cam pusii. Ajunul Craciunului, ha ? Asta imi starneste amintiri.
-Kai ? se auzi o voce cunoscuta in spatele meu, asa ca m-am intors.
-Brown ? am spus eu la vederea satenei care era imbracata intr-o geaca groasa mov, cu o pereche de colanti si cizme negre.-Ce cauti aici ? am spus la unison, astfel incrunadu-ne amandoi.
-Ma plimb, idioato, i-am raspuns eu.
-Eu am fost scoasa afara cu forta, a spus ea.
-Cu forta ? am repetat eu confuz.
-Waa, uite ce frumos e Layla ! a strigat Raika iesind din buzunarul satenei si incepand sa se invarte, in timp ce Layla o omora din priviri.Am ras amuzat in sinea mea, dupa care m-am uitat la Layla.
-Deci asta voiai sa zici, am spus eu zambind amuzat.
-Da... a spus ea printre dinti.
-Nu suporti iarna.
-Nu chiar. Nu suport frigul, m-a corectat ea.
-Sokka.
CITEȘTI
An unbreakable soul ✔
FanfictionChiar daca a trecut prin multe,a indurat multe, a suferit mult, Layla Brown inca are puterea sa zambeasca si sa fie mereu optimista. Inca de cand fratele sau mai mare a disparut fara urma, personalitatea si modul ei de viata s-au schimbat radical. D...