Layla POV
-Jur ca o idioata ca mare ca tine nu am intalnit niciodata in viata mea ! striga Kai in timp ce se plimba dintr-un loc in altul intruna. Daca iti facea ceva,daca te impusca,daca mureai ?!
-Dar sunt bine,spun calma.
-De ce naiba esti asa de calma ?!
-Ah,taci naibii din gura aia ! Nu vezi ca toata scoala se uita la noi ?! strig eu exasperata.Acesta se intoarce cu spate si observat va toti cei din curtea scolii se uitau la noi.
-Hopa... spune acesta putin jenat.
-Esti asa galagios... mumura Raika in timp ce iesea din buzunarul meu,trezindu-se din cauza lui Kai.
-Scuze,Raika.
-Totusi,Layla-san, ce ati facut a fost tare curajos,spune Erik.
-Curaj pe naiba. Daca nu ar fi indreptat pistolul acela catre Luna,nici macar nu stiu daca m-as fi bagat in lupta.
-Luna ? spusera cei doi baieti la unison.
-Da,este o prietena mai veche de-a mea. Am intalnit-o ieri si ea a fost cea care l-a atacat pe hot. Curajoasa fata, dar si nebuna, am spus si am chicotit usor.
-Daca stau sa ma gandesc,cred ca am mai vazut-o atunci cand eram mai mici. Era cea cu par verde,nu ? spuse Kai ganditor.
-Ea este .A devenit mai rebela decat era inainte,chicotesc eu. Acum are si ea un bakugan. Numele ei este Pillan,e un bakugan Haos.
-Ma intreb daca e puternica,as vrea sa ma lupt cu ea intr-o zi ! Cred ca ar fi distractiv,nu crezi asta,Torax ? spuse Kai avand un zambet mare pe fata.
-Ba da,afirma acesta. Chiar am chef de o lupta puternica !
-De ce nu va luptati cu Raika-san si Layla-san ? spuse Erik,noi uitandu-se la el cateva secunde.
-Noi ? spun eu si Raika deodata.
-Da,de ce nu ? O lupta cu atribute total diferite pare a fi o lupta grea si puternica,spuse brunetul.
-Mai,mai,mai. Se pare ca bobocul stie cate ceva despre luptele bakugan,spuse Kai zambind si ciufulindu-i parul lui Erik.
-Imi place sa ma documentez, spuse acesta razand usor.Am chicotit usor, apoi am ranjit.
-Bun,atunci s-a decis !spun atragand atentia celor patru. Kai Knight,te provoc la o lupta bakugan !
Acesta s-a uitat la Torax,acesta clatinandu-se in semn afirmativ. Brunetul isi intoarse privirea catre mine,zambind.
-Pregatiti-va sa pierdeti, Layla Brown ! Accept provocarea !
***
Ne aflam pe plaja,intr-un loc mai retras. Eu si Kai ne aflam la cativa metrii distanta unul de celalalt,iar Erik se afla langa brunet.
-Esti gata sa pierzi,cap patrat ? strig eu.
-S-o crezi tu, ciudato, spune acesta si se uita la bakugan-ul sau. Torax,esti gata ?
-Ce de fiecare data,Kai,spune acesta.
-Bun ! striga Kai zambind si luandu-l in pumn pe Torax.
-Raika ? spun uitandu-ma la ea.
-Gata ! spune ea,iar eu zambesc.
-Atunci,sa inceapa lupta ! strig apucand-o in mana pe Raika.
-Bakugan,lupta ! Bakugan,ridica-te ! strigam amadoi,arucand bakuganii pe campul de lupta.
-Ridica-te,Haos Raika !
-Ridica-te,Darkus Torax !Haos Raika - 400 G
Darkus Torax - 460 G
-Eh ?! strig eu.
-Hahaha ! Mi-as fi dorit sa-ti fac o poza la ce fata ai ! striga Kai in timp ce se tinea de burta si radea cu pofta.
-Ah,nu conteaza ca e mai puternic cu cativa G, tot o sa pierdeti ! Explozie de soare !La fiecare coadă a lui Raika apare cate o sfera de lumina,apoi fiecare dintre ele se rapustesc catre Torax,explotand.
Haos Raika - 470 G
Darkus Torax - 390 G-Eeh ?! striga Kai.
-Un atac direct,spuse Torax care avea cateva zgarieturi.
-Ca sa nu mai razi de mine, idiotule ! strig eu,iar brunetul se incrunta.
-Sa vezi ce am sa-ti fac ! Abilitate activata : Intuneric absolut ! spuse Kai,iar in urmatoare secunda tot campul de lupta fu invaluit in intuneric.
-Ce se... ? Nu vad nimic ! strig eu.
-Asa si trebuie .Abilitate activata : Lovitura orizontala !Chiar daca era intuneric,am putut sa vad cum Torax sare la cativa metrii inaltime,se roteste de cateva ori, apoi o lovi din plin cu coada pe Raika.Acesta incerca sa-i tina pipt, insa fu trantita la pamant.
Haos Raika - 450 G
-Raika ! strig eu.
-Sunt bine, Layla,stai calma,spuse ea in timp ce se ridica.
-Tsk,se pare ca nu esti atat de idiot pe cat credeam,spun eu printre dinti.
-Multumesc, spuse brunetul zambind apoi isi dadu seama de ce am zis. Hei,stai !
-Abilitate...
-Nici sa nu te gandesti ! Abilitate activata : Gheare de otel ! Ataca,Torax !
-Nu trebuie sa-mi spui de doua ori ! spuse bakugan-ul,incepand sa alerge catre Raika.
-Raika,fereste-te ! strig atunci cand il vad pe Torax sarind in fata ei,gata s-o atace.Raika se feri cat putu de bine,dar la un moment dat Torax reusi sa-i faca o taietuta destul de urata la abdomen. Raika urla de durere, apoi se transforma inapoi in bila -Torax la fel.
-Raika... soptesc,luand-o in palma si privind-o ingrijorata.
-Imi pare rau,Layla,spuse ea deschizandu-se,iar eu zambesc.
-Nu-i nimic, colega. Nu e vina ta. Nu ma asteptam sa fie atat de bun, spus pe un ton ingrijoratmHaos Raika - 350 G
Darkus Torax - 390 GHm ! Se pare ca l-am subestimat pe Kai. Ma intreb cum a reusit sa invete atatea,mie mi-a luat trei ani sa invat totul.
-Deci,Layla. Esti gata sa pierzi iar ? spuse Kai ranjind.
-Asta a fost doar incalzirea, cap patrat. Acum urmeaza adevarata lupta. Raika ?
-S-o facem ! spuse ea inchizandu-se.
-Bun. Bakugan,lupta ! Invinge-l si castiga,Raika !
-Haide,Torax ! Sa le aratam de ce suntem in stare !
-Abilitate dubla activata : Pamant surpat + Explozie de soare ! spun eu.
-O abilitate dubla ?! spuse Kai mirat,iar eu ranjesc.Haos Raika - 480 G
Pamantul incepu sa se cutremure,iar sub Torax aparu o prapastie. Acesta se apuca cu labele de mariginea prapastiei,incercand sa nu cada.
-Tinete-te bine,Torax ! Abi...
-Ataca,Raika ! strig eu.Sferele de lumina se napustira asupra lui Torax,explodand si facandu-l pe acesta sa se transforme inapoi in bila.
-Hm ! spun ranjind si prinzand-o in mana pe Raika. Ce spuneai,cap patrat ?
Darkus Torax - 300 G
Kai marai enervat,in timp ce Erik chicoti amuzat.
-Gata,e timpul sa inchei lupta asta ! Haide,Torax !
-Sfasie tot in cale ta,Raika !
-Abilitate activata : Furt de lumina !Haos Raika - 300 G
-Ce e asta ?!
-Furt de lumina e o abilitate ce poate scadea energia orcarui bakugan Haos. Acum avem amandoi aceeasi putere,ca sa nu te mai plangi.
-Tsk ! Atat de enervent!
-Atat de idioata!
-Uneori stau si ma intreb daca nu cumva va placeti,spuse Raika, oftand.
-Si eu,spuse Torax si Erik la unison.
-Eh ?! strigam eu si Kai. Niciodata !
-Atunci de ce ati rosit ? intreaba Torax.
-Tineti gura ! strigam din nou.
-Oh,ajunge ! O sa inchei asta acum ! strig eu nervoasa.
-Hm,la asta ma gandeam si eu,striga si Kai.
-Abilitate activata ! spunem amandoi.
-Gheare de otel !
-Dansul cozilor !***
-Ah,ce enervant ! strig eu.
-Nu-mi vine sa cred ! striga si Kai.
-Se pare ca sunteti amandoi la fel de puternici,avand in vedere ca a foat remiza,spuse Erik.
-Vreau o revansa ! strigam amandoi.
CITEȘTI
An unbreakable soul ✔
FanfictionChiar daca a trecut prin multe,a indurat multe, a suferit mult, Layla Brown inca are puterea sa zambeasca si sa fie mereu optimista. Inca de cand fratele sau mai mare a disparut fara urma, personalitatea si modul ei de viata s-au schimbat radical. D...