Capitolul 8 - O prietena din copilarie

74 12 18
                                    

Autor POV

-Kyla ?! Kyla ?! striga satena incercand sa gaseasca ascunzatoare unde se afla prietena sa.
-Aici ! Fa liniste sau va auzi fratele tau,Layla ! Vino aici ! spune micuta Kyra soptind si facandu-i semn Laylei cu mana.
-Vin acum,Kyla ! spune fetita venind langa prietena sa.
-Mai incet... o sa te auda...

-LAYLA ! striga Raika,iar fata se trezi.
-AA ! striga Layla cazand din pat. Raika,de ce naiba m-ai trezit asa ?!spune uitandu-se urat la bakugan-ul sau.
-Tot vorbeai in somn ! 'Kyla,Kyla' asta spuneai,spune bakugan-ul zburand aproape de prietena sa.
-Kyla ? repeta satena confuza,dar dupa cateva secunde isi dau seama de ce spunea. Nu spunea 'Kyla',ci 'Kyra' ! spune ea zambind si se ridica in picioare, ducandu-se la biroul ei si incepand sa caute ceva anume.
-Kyra ?
-Da ! Este o prietena mai veche de-a mea,ma mai jucam cu ea, dar asta inainte sa ma mut, zice Layla gasind albumul foto in care se aflau poze cu ea cand era mica si cu prietenii sai. Uite-o ! spune aratand catre o poza cu ea si albastrica.
-Ea e ? Seamana cu...
-Runo Misaki ? Bineinteles,doar este fata ei,raspunde satena.
-Eeh ? Serios ? spune Raika uimita.
-Yep .Tatal ei este Dan Kuso. Si pot sa spun ca seamana foarte mult cu el la personalitate,ma intreb daca s-a schimbat.
-De ce nu mergi sa discuti cu ea ? sugereaza Raika.
-Nu stiu ce sa zic...
-De ce nu ? Pana la urma e prietena ta,pun pariu ca ii este dor de tine !

Dupa un timp de gandire,Layla spus : 

-Ok,ok. Am sa merg intr-o zi sa discut cu ea,dar acum e timpul sa merg la cumparaturi, spune satena avand un mic zambet pe fata si amintindu-si de faptul ca ieri seara frigiderul era aproape gol.

***

-Ah, oare unde naiba sunt merele acelea ? spune satena exasperata si cautand de zori merele.
-Trebuie sa fie pe aici pe undeva,spune Raika.
-Daca le-as si gasi...

In timp ce se uita in toate directiile dupa nenorocitele alea de fructe,Layla se ciocni de cineva.

-Oh,scuze ! spune ea ridicandu-si privirea. In fata satenei se afla o fata cu par verde, ochii gri care purta o rochie de vara de culoare maronie,un cardigan negru cu gluga si o pereche de cisme de aceasi culoare.

 In fata satenei se afla o fata cu par verde, ochii gri care purta o rochie de vara de culoare maronie,un cardigan negru cu gluga si o pereche de cisme de aceasi culoare

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

-Tsk,vezi pe unde mergi,oarbo ! spune aceasta iritata,iar Layla stramba din nas.
-Hei,mi-am cerut scuze ! Si daca ma mai faci odata "oarba" o sa iasa urat,m-ai inteles ? se apara aceasta,iar fata zambeste punandu-si mana in sold.
-Ai ceva tupeu, imi place,spune ea pe un ton mai prietenos. Care e numele tau ? 
-Layla,raspunde satena calmandu-se si ea. Al tau ? 
-Numele meu este...

Insa inainte ca fata sa raspunda, usa magazinului s-a deschis puternic, iar pe ea intra un barbat cu o masca neagra pe fata care tinea in mana un pistol. Toata lumea din mini-market se puse la pamant,o femeie scotand un tipat scurt de teama.

-Liniste ! Daca misca cineva e ca si mort ! striga barbatul. Tu ! spune uitandu-se la casier. Pune toti banii pe care ii ai aici,spune aceasta dandu-i fameii un sac de culoare maro. Aceasta incuviinta speriata si lua sacul,incepand sa il umple cu bani.

An unbreakable soul ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum