Capitolul 6 - Trecutul lui Erik

60 14 0
                                    

'Nimeni nu stie cate cicatrici poarta un suflet,nici macar un suflet nu le tine socoteala'

-Mai spune-mi o poveste,onee-chan ! spuse micul Erik in varsta de 7 ani.
-Alta ? Dar tocmai ce ti-am zis-o pe asta,spuse sora sa mai mare,Lena,chicotind.
-Dar imi plac asa de mult povestile scrise de tine! spuse baiatul,iar Lena il lua in brate si-l puse in poala sa.
-Poate ca atunci cand o sa cresc o sa-mi public povestile si astfel voi strange mai multi bani. Asa vom putea duce un trai mai bun,spune bruneta cu cohii verzi zambind usor.

Nu este usor sa cresti un copil,iar Lena stia asta. De cand ea si Erik au ramasi singuri,parintii lor murind cand Erik avea doar 2 ani ,Lena a facut tot ce ii statea in putere ca fratele ei sa duca un trai cat mai bun. Insa nu este atat de usor.

-Uite,onee-chan !L-am ajutat pe florar azi si m-a rasplatit cu niste bani ! spuse brunetul intinzand banii catre sora sa.
-Bravo,Erik ! Sunt mandra de tine,spune Lena luand banii si mangaindu-l usor pe cap pe fratiorul sau.
-Hihi !

Cu fiecare zi ce trecea, cei doi strangeau din ce in ce mai multi bani. Lena lucrand la un job part-time,iar Erik ajutandu-l pe florar. Insa fix cand lucrurile pareau ca merg bine,inevitabilul s-a intamplat.

-Onee-chan ! striga Erik catre sora sa care lesina dintr-o data si care zacea pe jos,fara sa se miste.

Vecinii sunara imediat la salvare,iar aceasta veni in doar cateva minute. O luase pe fata de acolo si o duse la spital, unde un doctor si cateva asistente au inceput sa aiba grija de ea. Erik se fataia intruna in sala de asteptare .Pe vremea aceea avea 14 ani,iar gandul ca singura persoana care mai tinea la el patise ceva il speria nespus de rau.

-Cum se simte ? intreba brunetul atunci cand doctorul veni la el.
-E bine,doar ca stresul si munca multa au afectat-o foarte multe. O sa fie bine,doar ca nu o sa mai poata munci la fel de mult ca inainte.
-Am inteles... as putea s-o vad ?
-Desigur,raspunse doctorul si ii facu semn sa-l urmeze. Acesta il conduse pana in camera unde se afla sora sa.
-Onee-chan ! spuse Erik fericit si alerga catre sora sa care statea intinsa in pat.
-Erik... ce faci ? il intreba ea avand un zambet bland pe fata.
-Asta ar trebuii sa te intreb eu,spune baiatul,facand-o pe Lena sa rada.
-O sa fiu bine,nu-ti face griji, spuse aceasta intinzand mana si mangaindu-i obrazul brunetului. Acesta zambi,insa cand vazu lacrimile surorii sale impietri. Imi pare asa de rau,Erik...

De atunci,Erik incepu sa munceasca mai mult pentru a castiga bani. Ii luase locul sororii sale la job-ul unde lucra,dar nu a incetat sa-l mai ajute nici pe florar. Era impartit intre munca,scoala si ingrijirea Lenei. Nu ii era usor,dar reusea sa le faca pe toate,chiar daca nu avea prea mult timp pentru el. Lena incarca sa-l convinga sa o ia mai usor,dar baiatul nu o asculta.

-Onee-chan, ti-ai luat medicamentele pe ziua de azi ? intreba brunetul spaland vasele.
-Stii ca nu sunt un copil mic si ca nu trebuie sa ma bati asa de mult la cap ? Stai calm,le-am luat,raspunse fata razand in timp ce curata masa.
-Doar imi fac griji pentru sora mea mai mare, spuse acesta venind langa ea si sarutand-o pe obraz.

Datorita notelor mari, Erik primea in fiecare an bursa scolara, iar asta ii ajuta extrem de mult pe cei doi. Iar cand veni momentul ca brunetul sa mearga la liceu,acesta isi pomisese acelasi lucru ca in fiecare an : va invata cat putea el de bine si o va ajuta pe sora sa.
Insa nici nu incepu bine prima zi de liceu si fu trantit pe jos de rebelul liceului.

-Aa ! striga Erik cazand pe jos,in timp ce Kai si gasca sa radeau din plin. Brunetul se uita la baiatul care il puse la pamant si i se paru ca vazu o femeie in spatele sau,insa in secunda a doua acea femeia disparu. O secunda,atat ia trebuit lui Erik ca sa vada pe fata femeii tristete. Dar nu asta era cel mai ciudat lucru,ci faptul ca femeia semana foarte mult cu Kai.

Ei bine, cred ca de aici stiti ce s-a intamplat. Cine ar fi crezut ca un baiat atat de timid si destept a indurat atatea cand era mic ? Cel mai probabil nimeni. Insa asta nu l-a oprit sa ramana asa cum era, insa acel trecut i-a facut cateva cicatrici. Nu fizice,ci sufletesti. Insa Erik a aflat ceva,cicatricile care se afla pe sufletul unui om sunt mai dureroase decat cele care se afla pe un corp.

***

La media o aveti pe Lena.

An unbreakable soul ✔Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum