Plan Lloyda był o wiele prostszy niż się mogło wszystkim wydawać. Posiadali oni jednoznaczny dowód na to, że Amon nie zamierza dokonać jakiś bohaterskich czynów. On chce wykorzystać naiwność mieszkańców Ninjago. Ludzie za pewne nie podążają za kimś kto zmienił jednego z wybawców tego świata w maszynę do zabijania. Niestety stan Jay'a działa na niekorzyść obu stron. Dla ninja jest to chwilowa utrata przyjaciela, a dla Amona jest to wielka przeszkoda w zdobyciu władzy absolutnej.
Jessie za to zastanawiała się czy ta się skopiować system Amona na podstawie czipu jej ojca, aby go uratować. Praca nad tym sprawiała, że Jessie nic nie robiła poza kopiowaniem i tworzeniem nowych programów operacyjnych. Nadal niestety nie było widać postępów. Jednakże Jessie miała większą wolę walki, niż inni. Tylko ona potrafi tak poświęcać swój czas i energię dla kogoś innego.
Alix za to postanowiła razem z Colem nauczyć się gotować. Oboje nie potrafili zrobić nic jadalnego. Wypożyczyli około dziesięć odcinków programu ,,Potrafię gotować" gdzie nawet dzieci potrafią upiec chleb bananowy. Szkoda tylko, że oni nie potrafili nawet jajek tak rozbić aby nie wpadały tam skorubki. Dla nich i tak liczyła się tylko zabawa i nie obchodziło ich to, że to co upiekli nie przypominało ciasta, a jedynie kawałek węgla z grubą warstwą lukru u posypki. Zabawniejsze od od ciasta, była bróba wciśnięcia go innym ninja. Wszyscy zastanawiali się jednak co jest straszniejsze. Potworny plan Amona, czy degustacja ciasta Cola i Alix. Jedyną osobą, która zjadła ich ciasto, to był Jay, który tak na prawdę zjadł to tylko i wyłącznie z głodu.
Przez cały dzień wszyscy byli zajęci swoimi zajęciami, ale Jessie odkryła coś strasznego. Gdy badała czip swojego ojca odkryła dodatkową funkcję, a dokładniej lokalizator. Oznacza to, że Amon nie dosyć, że zna położenie bazy ninja to jeszcze coś na nich szykuje. Szkoda tylko, że Jessie nie odkryła tego wcześniej, gdyż ich baza została zaatakowana przez trzech następców, którzy zamierzali dorwać Alix. Lloyd razem z Kai'em i Nyą zostali zamknięci w dojo, a Zane nadal nie zamierzał komukolwiek pomagać. Cole i Jessie musieli sami dać radę pokonać przeciwnika i uratować Alix. Jessie starała się coś zrobić, ale niestety nie miała szans w walce wręcz z wojownikami. Po chwili Jessie i Cole zostali ogłuszeni, a następcy zabrali Alix do sali głównej gdzie zamierzali znaleźć kolejne wyjście, gdyż to pierwsze Cole zabarykadował.
Nie minęła chwila, a Jessie obudziła się i pobiegła za następcami. Jednakże zamiast ich ujrzała pobojowisko i Alix, która była nieprzytomna. Teraz obchodziło ją tylko, gdzie jest jej ojciec. Przerażona ujrzała rozerwane łańcuchy, które trzymały jej ojca bezpiecznie. Szybko domyśla się, że to jej ojciec pokonał następców, ale nadal nie wie co się z nim stało. Po chwili Jessie ujrzała wiadomość na ekranie komputera.
Droga Jessie
Piszę te wiadomość w ostatnich momentach mojej świadomości. Niestety muszę uciec, gdyż wolę nie narażać ciebie i nikogo innego. Przesłałem ci porogram mojego czipa, abyś mogła znaleźć rozwiązanie. Kocham cię i nie zapomnę nigdy o tobie.Jay
Jessie nie mogła przestać płakać. Świadomość, że jej ojciec jest gdzieś daleko sprawiała, że było kej niezwykle przykro. Jednocześnie dawało jej to świadomość, że jej ojciec ją kocha i nigdy nie przestanie.
CZYTASZ
Projekt ,,Następcy" || Ninjago
FanfictionNastępca - Nie je - Nie pije - Nigdy sie nie męczy - Zawsze wierny - Zawsze słucha rozkazów Ale czy właśnie do tego powinniśmy dążyć? Czy człowiek powinien przypominać maszynę. Ninja będą musieli pokonać przeciwnika, który nie wie co to zło. Wie co...