1.15

141 21 27
                                    

Wszyscy w bazie ninja byli oczarowani nowym towarzyszem. No tylko Kai i Zane nie byli zachwyceni. Zane z wiadomych przyczyn, a Kai przez to, że Piorunek często go podgryzał i zostawiał niespodzianki w jego butach. Jessie specjalnie dla swojego puchatego towarzysza kupiła klatkę i jedzenie. Widać, że dziewczyna była szczęśliwa, że może posiatać zwierzaka jak zwyczajna dziewczyna.

Jet

Boję się o Amona. Choć niezwykle staram się mu pomóc to i tak nic to nie pomaga, gdyż staje się on z dnia na dzień coraz bardziej szalony i nieufny. Obawiam się, że jeśli nie pomogę mu jakoś to zamiast zdobyć Ninjago to tylko stracimy wodza.

Kai

Postanowiłem, że przestanę się skrywać i pokonam swojego wroga. Może nie za pomocą walki, a bardziej przekupstwa. Długo czekałem, ale dostałem wreszcie przed moim wrogiem, a dokładniej...(Zgadnijcie kto to jest)








































Wielkim i przerażającym Piorunkiem. Nie uwierzycie jak długo stałem w kolejce w warzywniaku, aby zdobyć kilogram marchewki dla tego królika. Przyznam szczerze,że targować to się on potrafi. W końcu dopiąłem swego i mamy rozejm. Teraz wiem, że nie będę już musiał kupować nowych butów i skarpet. Po chwili usłyszałem alarm. Jak tylko zszedłem na dół, to domyśliłem się o co chodzi. Amon jest blisko stolicy. Nie wiem jak to się skończy, ale mam nadzieję, że to my wygramy.

1. Przepraszam, że rozdział taki krótki, ale orginał mi się nie zapisał.

2. Jeśli ktoś by się zgodził to proszę o fanart Kaia z Piorunkiem.

Papatki

Projekt ,,Następcy" || NinjagoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz