Nu de mult timp am văzut un articol despre Selena Gomez. Ea a cantat un cantec creștin la un concert Hillsong și de multe ori a vorbit despre credința ei și despre Creștinism în diferite interviuri. O să traduc acest articol în romană. Mereu mi-a plăcut Selena, iar cand am citit articolul m-am bucurat enorm că însfarșit s-a trezit cineva să se îndepărteze de satanica industrie muzicală și să se apropie de Isus Hristos. Sper că în viitor vor fi și alte vedete care vor face acest pas.
Selena Gomez la concertul Hillsong United.
" Deabea aștept ca oamenii să uite de mine " spuse Selena.
Poate că voi o știți din diferite filme și seriale în care a jucat sau ați ascultat diferite melodii ale ei. Selena Gomez, în varstă de 24 de ani, s-a retras din lumina reflectoarelor. Dar, în ciuda stării ei, ea nu a fost imună la luptă. După ce și-a lansat o carieră muzicală solo, care a vândut peste 7 milioane de albume și 22 de milioane de single-uri, a încheiat brusc două turnee, s-a retras într-o viață privată de singurătate și a scris primul ei single creștin "Nobody" adică Nimeni.
Pe Instagram era cea mai urmărită vedetă, contul ei cuprinzand poze de la concertul trupei creștine Hillsong la care a luat și ea parte cantand și un comentariu asupra predicii lui Judah Smith.
Într-un interviu acordat lui Vogue, Selena a dezvăluit că ea a șters Instagram de pe telefonul ei și și-a uitat intenționat parola pentru că a urât rollercoaster-ul emoțional al plăcerilor, dislikelor și comentariilor; Când și-a dat seama că era dependentă de Instagram și îi controla viața, s-a distanțat de această aplicație.Nișa de singurătate a lui Selena a venit după ce a anulat două turnee, unul în 2014 din cauza diagnosticului de lupus, iar celălalt în 2016 din cauza epuizării psihologice. Se plânge că turneele sunt "singure", mai ales acum că audiența ei de copii nevinovați sa transformat într-o groapă de adolescenți și adulți tineri care beau și fumează.
Deși Selena preferă mai mult confortul de acasă decat haosul din cluburi, este extrem de bucuroasă să își împărtășească credința public, cu mândrie afrimând că este Creștină.
În timpul ei de singurătate, a scris primul ei cantec creștin intitulandu-l "Nobody" - dedicandu-l "celui care îmi ține totul împreună". Pentru un fan, versurile erau puțin prea ambigue. După ce fanul a întrebat pentru cine este scrisă melodia , Selena a dat un răspuns direct pe Twitter, "Dumnezeu".
Priviți versurile profunde în acest cantec personal al Selenei despre relația ei cu Dumnezeu:
No oxygen, could barely breathe
My darkest sin, you've raised release
And it's all because of you, all because of you
I don't know what it is, but you've pulled me in
No one compares, could ever begin
To love me like you do
În interviul ei cu Vogue, Selena a remarcat: " Eu..deabea aștept ca lumea să mă uite".Odată cu lansarea piesei ei noi, este clar că Selena speră că fanii își vor redirecționa entuziasmul de la ea către Dumnezeu.
CITEȘTI
Despre Apocalipsă și Illuminati
DuchoweCartea aceasta cuprinde răspunsurile la toate nedumeririle voastre. Aici vă voi prezenta Apocalipsa din Biblie, lucruri despre Illuminati, planurile lor + marionetele Illuminati (cantăreți, actori, trupe etc.) și desigur, despre Dumnezeu/Isus Hristo...