"Olamaz ozan kolu kolunda böcek var " "nerde neresinde" "dirseğinde" dedim ve aynı kalktım " ya bende büyük bir şey sandım karınca bu" "hadi bence artık gidelim "
...
Otele vardıgimizda yatmadan önce ozan a mesaj attım
Ben:
"İyi geceler"Ozan
SanadaBen:
"yani bunun daha güzel yolları da var"
"Şimdi benden Özür Dilersen ancak seni ozaman affedirim"Ozan:
DilemicemBen:
İyi bende küserimOzan:
İyi küsebilirsinBen:
Sen bilirsinOzan:
"bilirim"...
Sabah olduğunda ceylin beni uyandırdı "bak biz ozan mert sen ben karnını ağrıyor dün yediğimiz bişey dokundu tamammı?" "Neden " "çünkü bugün sadece müzeleri gezceklermiş şimdi hocalar cagrir hasta moduna geçelim " kalktık ve bir hırka üstüme geçirdik peceteleri cebimize k oyduk ve yanaklarımıza allık sürdük hazır olunca yataklarımıza oturduk Biraz sonra kapı çaldı kapıyı açtık ve hocaya hocam midemizi bozduk biz bugün biz gelmesi olurmu " "tamam kızım geçmiş olsun " dedi ve hoca gittiğinde "önce ozan ların odaya gitmemiz lazım" "tamam" dedim ve soya dar paça pantolon umu siyah dizlerime kadar gelen hırka mı siyah t shortumu ve bordo ayakkabılarımı giydim ceylin çok tatlı görünüyordu yine herzamanki gibi dizleri nin biraz yukarıda bir elbise giymişti "eee hazırda çıkıyoruz dedi bende "evet " dedim ve ozan ların odasına gittiğimizde gerçekten gördüklerime inanamadım. ...