1.

1.6K 148 30
                                    

* Část obsahuje vulgární slova!*

Dveře od mého pokoje se prudce zavřeli. Ze zdola se ozývalo ještě několik minut hlasy osob, které tam před chvíli stály. Byl jsem překvapen, když jsem spatřil osobu, o trošku menší než jsem já, která stála přede mnou. Nebyl jsem připraven, se mu podívat do očí a bez jakéhokoliv problému ho pozdravit. Na to bylo pro mě ještě brzy. "Jsi v pohodě?" ozval se z poza dveří hlas muže, který se tu o mě několik týdnů staral. Dlaněmi jsem si promnul tvář a došel zpět ke dveřím, které jsem otevřel a opřel se o futra. 

"Omlouvám se, za svůj výstup, který jsem před chvíli předvedl." sklopil jsem hlavu. Najedou jsem na své bradě pocítil jeho prsty, které uchopily mou bradu a pomalu zvedaly mou hlavu do takové výšky, dokud jsem nehleděl do jeho očí. 

"V pořádku." usmál se a sklonil se blíže ke mě. Uchechtl jsem se a našpulil své rty, když jsem vyčkával na jeho polibek. "Měl jsi mi zavolat, že se na pár dní ztratíš." vydechl, blízko mých rtů. Trhavě jsem se nadechl a oblízl si své suché rty.

"Pak by to nebylo ono." zašeptal jsem a naklonil se k němu dostatečně blízko, natolik aby se naše rty spojily. Jeho ruce padly na můj bok, které pevně drtil. Mé ruce se obmotaly kolem jeho krku, když se mnou popošel do mého pokoje a zavřel za námi dveře. Vyhoupl jsem se a nohy si obmotal kolem jeho pasu, mezitím co jeho ruce pevně stlačovaly můj zadek. Silně mě přirazil na zeď a přisál se na můj krk. "Jestli se tohle někdo dozví-" 

"Když o tom budeme mlčet, nikdo na nic nepřijde." usmál jsem se na něho a opět ho políbil. Ruce jsem opřel o jeho hruď a donutil ho aby mě pustil zpět na zem. Chytl jsem lem jeho trička a začal ho pomalu sundávat z jeho těla. Políbil jsem každý jeho sval, který jsem postupně odhalovat, na což se mi dostalo do uší, ten krásný zvuk, vzdychání. "Není fér, že jste ještě oblečen pane Jungkook-u." zasmál se, a začal rozepínat moje kalhoty, které následně padly k zemi. 

Strčil jsme ho něho co zapříčinilo jeho pád na mou postel. Zasmál jsem se, když začal hlasitě nadávat na to, že se bouchl do hlavy. Sundal jsem si tričko a po čtyřech se dostal nad jeho tělo. Začal jsem ho opět líbat, a rukou bloudil všude po jeho těle, až jsem zavadil o lem jeho boxerek vyčuhujících z kalhot. "Trápíš mě?" 

"Víš, že já rád." mrkl jsem na něho a on se zasmál. Nadzvedl svou hlavu, a těsně sekundu předtím, než se naše rty pět spojily někdo zazvonil. "Ignoruj to." vydechl jsem mu do ucha, do kterého jsem se následně zakousl. Přikývl hlavou a hlasitě vydechl. 

Opět někdo zazvonil.

"Kurva!" vyhrkl a odstrčil mě od sebe. "Kdo tu otravuje!" vykřikl a vyběhl z mého pokoje. 

"Toto prostě nemůžeš ignorovat, kurva! Chci si zašukat!" zakřičel jsem na něho. Pokroutil jsem hlavou a natáhl se ke svému nočnímu stolku, ze kterého jsem vyndal průhledný sáček s obsahem trávy. Trávu jsem zabalil do papírků a pomocí zapalovače joint zapálil. V mém pokoji se objevil hustý dým. "Jsou tu kluci." vydechl a došel k mému oknu, které otevřel. 

"Nemohl jsi je poslat, do prdele?" natáhl jsem se k jeho ruce, kterou jsem chytl a propletl si naše prsty. 

"Jsou to kamarádi." 

"A já nejsem kamarád?" spodní ret jsem ohnul a udělal na něho psí oči. 

"Necháme to na potom, dobře." 

"Mám chuť šukat teď. Po trávě se mi nechce." ukázal jsem na joint a stále si hrál s jeho prsty. 

"Proč to vůbec hulíš? Je to svinstvo."

"Pro některé ano, jenže já se po tom cítím jako znovuzrozený. A navíc, je to více bezpečný než alkohol. Řekni mi, kdy se objevilo ve zprávách, že chlap, který měl trávu se zabil v autě. Nikdy. Takže tak." pokrčil jsem rameny a potáhl si z jointu. 

"Hej Namjoone! Kde jsi!" ozval se hlas Jimina, který se mi zdál docela blízko. Namjoon se rychle postavil a oblékl si své tričko, které se válelo na podlaze. 

"Šel jsem si pro tričko a říct Jungkook-ovi, že tu máme návštěvu." ukázal na mě. 

Jimin se na mě zamračil a odfrkl si. "Podívej se na něho. Je to jenom hromádka hovna, který řeší své problémy trávou. Proč jsi ho sem vůbec pouštěl." 

"Jo, hromádka hovna, která je lepší než ty." mrkl jsem na něho a postavil se. "Ještě něco co máš na srdci? Jen do toho, posluž si. Stejně je mi to u prdele. Stejně jako vy." Joint jsem zahodil do popelníku a prošel kolem něho dolů do obýváku, kde se nacházel Yoongi. 

"Prcku!" vyhrkl 

"Mračoune." vydechl jsem a bratrsky jsem ho objal. "Jak se vede?" optal jsem se, když jsem došel do kuchyně a vyndal si z lednice studený pomerančový džus, po kterém jsem toužil. 

"Určitě líp, než tobě." zavtipkoval. 

"Vtipné." protočil jsem očima a džus vrátil zpět do lednice. 

"Co to jako má znamenat. Ty s ním chrápeš?! Jsi normální! Jestli se to dozví T-" 

"Nedozví, protože s ním nespím, bože!" vyhrkl Namjoon. Yoongi i já jsme zpozorněly a poslouchaly jejich rozhovor ve vedlejší místnosti. 

"A od koho máš ty fleky na krku?!" 

"Od šlapky?!  Bože Jimine, co tu zase vymýšlíš?!" 

"Nelíbí se mi to ano?! Jin je celé dny zavřený v pokoji a nevychází ven, a ty děláš, jako by se nic nestalo!"

"Protože se nic nestalo! Nemohu za to, že z jednoho polibku dělá takové halo, kurva! Stalo se to jenom jednou, Jimine! Starej se raději o sebe a svou kurvičku!" Yoongi vedle mě ztuhl. V duchu jsem se začal smát, ale na povrch jsem nedával, na sobě nic znát. 

"Yoongi! Jdeme! Je jasné, že tu nejsme vítáni." přilítl do kuchyně Jimin, popadl Yoongi-ho za rukáv a táhl ho z domu pryč. 

"Kdyby jste chtěli dobrý matroš, tak zavolejte." zasmál jsem se a zavřel za nimi dveře. 

"Super, tak kde jsme skončily?"

"Vážně myslíš, opět na sex?!" 

"Problém?"

"Dej mi teď pokoj Jungkook-u!" zařval na mě a odešel po schodech nahoru. 

"Kdyby sis to rozmyslel, najdeš mě v pokoji, nebo na zahradě." 

"Ošukej se sám." vykřikl na mě, těsně předtím než za sebou s hlasitou ránou zavřel dveře od pokoje. 

"Kdyby to šlo, udělám to." zašeptal jsem si pro sebe a odešel na zahradu.

---

Názory na první část? Ano je mi jasné, že tohle možná je něco jiného než v předchozích dvou knížkách, ale název mluví za vše ne?  :D Kdyby jste někdo chtěli pokecat, nebo tak něco, určitě mi napište. Budu ráda!

s láskou xxVKxx97

Danger is more DANGEROUS | Vkook|Kde žijí příběhy. Začni objevovat