Chapter 3

2.3K 164 98
                                    

Chapter 2

| حسين |

خلصت تمرين و نزلت اغير ... خلصت و طلعت لقيت رناد واقفة مع احمد ..!!! تاني ؟؟!
رحت عندهم و وقفت قدامهم ..

حسين : مش انتَ متهزق قبل كدة و قلتلك ملكش دعوة بيها يا ابني ؟؟ شكلك بتحب التهزيق صح ؟؟

احمد : انا بكلمها هي مش انتَ !!

حسين : ماشي و انا خطيبها .. انا الي اقول تكلم مين و متكلمش مين .. و بصراحة انا مش بطيقك و مش عايزها تقف معاك .. يلا اتفضل امشي بقي ..!

احمد مشي و انا بصيت لرناد بكل نرفزة و بعدين هديت و اتكلمت ببرود ..

حسين : ها قولي بقي دلوقتي مبررك يلا ..

رناد : معنديش مبرر .. هو جيه كلمني و سلم عليا و قعدت اقوله عن اذنك و مشيت راح جيه وقف قدامي و بعدين انتَ جيت بس ..

حسين : ممم ماشي .. يلا علي العربية طيب ..

رناد : ماشي يلا ..

ايه ده !! شكلي نسيت الموبايل ف الاوضة !!

حسين : رناد خودي مفاتيح العربية و اقعدي فيها علي م اجيب الموبايل من الاوضة و اجي ..

رناد : ماشي يا حبيبي 😙

مشيت و سبت رناد و نزلت ادور علي الموبايل .. لقيته الحمدلله .. و انا طالع لقيت ....

| رناد |

هوووف كويس انه معرفش !! انا بحمد ربنا .. انا مش بحب اكدب بس هو كان هيعمل مشكلة و كبيرة كمان ..!!
اهووه جاي اهووه خلينا نمش... هو متعصب كدة ليه !! شكله عرف حاجة ..
لقيته فتح الباب و دخل ركب و رزع الباب .. ساق العربية بسرعة جداً لدرجة اني كنت خايفة جداً مع اني مجنونة و بحب السواقة بسرعة بس خفت .. فجأة لقيته ركن و رجع الكرسي لورا و قعد عدل ..

حسين : لاخر مرة هسأل .. ايه الي حصل بالضبط ؟

رناد : هو الي قلتهولك بس ممحصلش حاجة تانية يعني ..

حسين : ممم .. مصممة برضو ؟

رناد : مصممة علي ايه ؟؟

حسين : مترودييش علي سؤالي بسؤال !!! انتِ عارفة انا قصدي ايه .. و عارفة كويس اوي كمان ..!!

رناد : م اصل انا لو كنت قلتلك و احنا هناك او قريبين كنت هترجع و تروحله و تعمل مشكلة .. و انا مش عايزة كدة ..

حسين : ان شاالله عنك م عووزتي يا شيخة !!! ازاي تخليه يعمل كدة يعني ؟؟!!!!!!

سكت و دير وشه و رجع الكرسي و ساق تاني لحد م وصلنا البيت .. هو ركن و انا بصيتله لقيته دير وشه ف نزلت و سيبته ..
طبعاً كنت منهارة !! ازاي يبقي اول يوم لينا و احنا بنحب بعض و متخانقين خناقتين ؟؟ مش بس كدة .. انا اصلاً مش بحبه يزعل مني !!
يا رب اعمل الي فيه الخير ..

المشاغبة "الجزء التاني"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن