احلي مفاجأة .. دخول مفاجئ😻💃🏼

1.4K 117 116
                                    

Chapter 5

| رناد | ..

صحيت تاني يوم و انا همووت من الفرحة .. و لقيت هدايا كتير ف الاوضة .. انا فضلت قاعدك علي السرير اتفرج علي شكل العلب الكتيير و احمد ربنا ان كل الناس ديه بتحبني ... لقيت الباب بيتفتح و ادهم دااخل ..

ادهم : ظهري اتقطم من كتر الهدايا😂🙄..

رناد : معلش يا حبيبي😂😂❤️...

ادهم : ادخللي اغسلي وشك و كدة و هجبلك نسكافيهك و بان كيك علي م تخلصي و نفتح الهدايا مع بعض😻💃🏼..

رناد : الفضوول يعمل اكتر من كدة يا حبيبي و الله😂..

ادهم : انا غلطاان😏😌✌🏻...

رناد : لا لا علي ايه ؟؟ يلا جهزلي النسكافيه و بان كيك علي م اخلص💋...

دخلت عملت الروتين بتاعي و خرجت شربت النسكافيه و كلت البان كيك و فتحت العلب ... كل واحد كاتب اسمه علي الهدية ... الهدايا كلها كانت جامدة مولاا .. بس كان في واحدة مش مكتووب عليها اسم .. و كانت عبارة عن جواب .. انا فتحته و لقبت مكتووب فيه ..

" لو عايزة تعرفي انا مين و تلاقي هديتك .. استنيني في مطار القاهرة الساعة خمسة ... كل سنة و انتِ طيبة يا حبعمري❤️ " ...

انا فكرت ف حد بس م عارفة هو / هي ولا لا !!

رناد : هتيجي معايا ؟؟

ادهم : شووور .. الفضوول قاتلني😂..

رناد : هناخد قد ايه ف الطريق ؟؟

ادهم : ساعة و نص ..

رناد : ده احنا يدووبك نقوم نلبس .. يلا بسرعة ..

قمت لبست و كلمت حسين قلتله و قفلت و نزلت انا و ادهم علي طوول ركبنا و رحناا .. فضلت واقفة مستنية شوية لحد م لقيت حد بيخبط علي كتفي .. بصيت لقيت ...

| حسين | ..

نمت و صحيت تملت الروتين و نزلت التمرين علي طوول عشان كنت متأخر ... شوية و رناد كلمتني و قالت انهاا راحة المطار عشان الهدية ..انا عارف ميين ..💃🏼💃🏼..
خلصت تمرين و فضلت قاعد مستني عشان ادهم قال انه هيوري رنااد المفاجأة و يجبووها و يجووا و احمد كمان هيجيب رييم و صالح هيجيب سلمي .. م هما دوول الي يعرفوا بعض و يعرفوا المفاجأة .. شوية و لقيت رناد بتتصل بياا ..

رناد : عااااااا .. بحبك بحبك بحبك بحبك يا احلي سحسوو ف الدنيا ديه كلهاا❤️😻💃🏼...

المشاغبة "الجزء التاني"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن