مش هنخلص ؟! ..

1.1K 125 130
                                    

| رناد | ..

صحيت من النوم .. دخلت عملت الرويتيين بتاعي طلعت .. قلت اصحي حسين بتريقة رومانسية شوية .. بس قلت اتصل بريم الاول نرغي مع بعض و بعدين اروح اصحي حبيبي ..

ريم : عايزة بطااااطس محماراهاااااااع😭😭💙😂..

رناد : بس بس بس .. في ايه يا بنتي انتِ كنتِ عاقلة مالك ؟!😂💔..

ريم : اتعرفت عليكي انتِ و مهاااعاااب💔😂..

رناد : صح .. انا سألت سؤال غير منطقي !!😂..

ريم : طب عايزااااااااه بطاااطس محمراهاااع❤️😂..

رناد : عاتي المتخلف التاني ده و تعالوا اتغدوا معانا و هعملك بطااطس محمرة كتشيييييييير❤️💋😂..

ريم : حبيبتي يا رينوو❤️.. بس انا هكلم مهاب قبل م انا اقوم البس عشان لو قلتله من دلوقتي هيجييلك حالاً😂💔..

رناد : طيب اشطااط💃🏻.. و اخلي كمان حسين يكلم رمضان و ادهم و الباقي❤️💃🏻💋..

ريم : اشطااط💃🏻.. اغور انا بقي..

رناد : اشطا باي ..

قفلت معاها و دخلت غيرت هدوومي و قلت لازم اصحي حسين بطريقة رومانسية .. ف رحت و قعدت علي الارض جمب السرير كدة و ....

| حسين | ..

صحيت علي احلي حاجة في حياتي .. بأحلي صوت عندهاا .. بكل رومانسية و حب ..

رناد : اتقااااي ربنا فيااا .. بزياااااعااهاااادة حس بيااا ..😂😂💘..

حسين : يخربيت صوتك يا شيخة ! بت انتِ صوتك تخن ليه ؟! انتِ خليتي الواحد يفكر انك بلعتي عم محمد البواب بصوتك ده !! في ايه يا بت بقي ؟ يخربييييتك !!😂😂💔🙄🌚..

رناد : طب خلاص خلاص .. نام تاني طيب و انا هصحيييك بطريقة حلوة ..

حسين : لا يا ستي و تسهيني و تخليني اناام و تغنيلي ايها الراقدوون تخت التراب ؟! غووري يا بت من وشي يلا !!😂💔..

رناد : و النبي يا سحسوو بقي نام تاني ..😙..

حسين : متسبتنييش😂😙..

رناد : بليييز💙..

حسين : هاخفيوووو هااخفيووو .. انا نايم اهووه 😂😂😴..

رناد : "Frère Jacques, Frère Jacques,
Dormez-vous? Dormez-vous?
Sonnez les matines, sonnez les matines
Ding ding dong, ding ding dong. "❤️..

المشاغبة "الجزء التاني"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن