| رناد | ..
وصلنا الاوتيل و اخدنا مفاتيح الاوضة و دخلت لقيت فستان سندريلا ..ده تحفة اووووي .. بس هو هيعمل ايه ؟! ..
ريم : اخلصي بس و البسي خلينا نلحق عشان الميك اب ارتست جاية ..
رناد : حاضر حاضر ..
دخلت لبست و جهزت و لقيت الميك اب ارتست جت .. قعدت تعملي ميك اب و لفتلي الحجاب و الدنياا حلوة ..
جهزت و لقيت الباب بيخبط .. ريم راحت تفتح و انا كنت قاعدة جاهزة قدام المرايا .. لقيت الثلاثي .. ادهم و رمضان و مهاب داخلين عليا ... هما شافووني من هناا .. و عينهم بدأت تتملي دموع .. انا رحت حضنتهم الثلاثة حضن جمااعة ..ادهم : اختي كبرت و بقت عروسة حلوة ؟!💋❤️😭...
رناد : شووفت بقي ؟😂❤️..
رمضان : مبرووك يا حبيبتي 💖..
رناد : الله يبارك فيك يا رمضوونتي💋💕...
و بعدين فضلت اتمشي لحد البلكوونة عشان اشوف مهاب مشي و سابنا ليه .. رحت عنده و ببص عليه لقيت عينه مليانة دمووع و عمالة تنزل واحدة واحدة ..
رناد : انتَ مش فرحان عشاني يا مهاب ؟!
مهاب : بالعكس .. ده فكرة انك مبسووطة .. ديه اكتر حاجة مخليااني ساكت انك هتسبيناا❤️😭...
رناد : مين الي قال كدة ؟! قاعدة علي قلبك و كل يوم هنطلك اصلاً ! انا مصدقت انك رجعت 💜..
مهاب : طب يلا نصلي بيكي المغرب💘..
رناد : اشطاا يلا يا رمضان .. يلا يا ادهم ..
مهاب وقف قدام عشان هو الي هيأمناا .. و بدأنا نصلي و ريم جت وقفت جمبي .. خلصناا بعد اما قعدت اعيط من صوت مهااب *انا معرفش ريم الي قالت😂💔✌️* ..
خلصت و لقيت رمضان انجچني و ادهم من الناحية التانية و مهاب ماشي قدامنا .. و ريم وراناا هي و باقي البنات ..
انا مش عارفة انا راحة فين بصراحة .. نزلت تحت و الدنيا كانت ضلمت خلاص و مكنش في اي نوور الدنيا كلهاا سودة .. مهاب صقف و لقيت شارع كدة نور .. و عربية سندريلا كمان نورت .. انا لما شوفتهاا كان شكلهاا فظييييع بجد .. حلوة اوووي .. مهاب قعد يسوق و ريم جمبه قدام .. و انا و ادهم و رمضان قاعدين ورا .. شوية و في حد بدأ يظهر كدة انه بقي قريب .. عرفت انه حسين من شعره .. مهاب وقف .. رمضان نزلنا و ادهم ساعدني و بعدين ريم عدلتلي الفستاان .. بصيت علي حسين و هو كان باصص عليا و ضحكلي و بعدين غمزلي .. كان شكله حلووو اوووي و بعدين بابا جيه من ورايا و حضني جامد ..
أنت تقرأ
المشاغبة "الجزء التاني"
Romanceيمكن الظروف مش معاهم .. بس القدر بيجمعهم .. حبهم اقوي من اي حاجة .. - هو حبها عشان هي المشاغبة !❤'