|اولاً التفاعل قل خالص يا جدعان و بصراحة شكلي كدة مش هكمل القصة .. في 150 شخص بيقرأوا القصة منغير ولا فوت ولا كومنت .. طب ده يرضي ميين طااب؟؟ يلا كدة زي الشاطريين جمعوولي فوت و كومنتس كتيير عشان انزلكوا البارت الي جاي .. و خلوا بالكوا ان كل الي جاي اكشن و بتاع .. ف ياريت التفااعل يزيد عشان فعلاً انا هكتأب و ممكن امسحهاا|..
________
| حسين | ..
رناد رجعت تجيب النظارة باين و انا دخلت اجيب اخد شاور .. خرجت و لبست و هي لسة مجاتش .. جاي بفتح الباب لقيت مريم في وشي ..
حسين : نعم ؟
مريم : موحشتكش ؟
و قربت عليا و لفت ايديها حولين رقبتي .. ف انا شيلتهاا بسرعة ..
حسين : مريم ابعدي ! عايزة ايه؟
مريم : عيزااك ! انتَ بتاعي انا بس!! الي اتجوزتهاا ديه زبالة ! ازاي بتحبها ؟ ديه خلتك تنساني اناا بعد اما كنت حبحياتك! ازاي؟ ديه عملتلك غسيل مخ!
حسين : ايوة عملتلي غسيل مخ ! و نظفتهولي بعد اما كنت شايفك حبحياتي زي ما بتقولي!! بس نظفتهولي من افكاري المتخلفة ديه !! بعد اما عرفت ان هي فعلاً الي تستحق اني اكون جوزهاا .. مش انتِ .. يا مريم انتِ عايزة ايه ؟ تعبتيناا معاكي بقي كفاية كدة !
مريم : انتَ لسة شوفت حاجة ؟ ده انا هخليك تتمني اني ارجعلك عشان بس ترحم مراتك من تحت ايدي !!
حسين : طول ما هي جنبي انا هقدر احميهاا .. و مهماا عملتي فينا احناا الاتنين هنفضل نحب بعض ..
مريم : هاهاها .. ضحكتني اوي يا حسين .. بس في الاخر هتعرف مين فينا الي بيخونك .. باي يا .. حبيبي القديم .. و هتبقي الجديد كمان كام يوم ..
و واحت غمزالي و مشيت .. طب و فين رناد دلوقتي ؟؟ خرجت عشان ابص عليهاا لقيتهاا جاية جري و عمالة تبص وراهاا لحد اما خبطت فياا و راحت مصوتة ..
حسين : ايه يا حبيبتي اهدي مالك ؟
رناد : ممللييشش .. ددخخللننيي ببسسررععة ععششاانن خخططريي ..
لقيتها عمالة تترعش جامد ف شيلتهاا و دخلتها و قفلت الباب بالمفتاح و قفلت الستاير و كدة .. طلعتلهااا هدومهاا و دخلتهاا الحمام .. شوية و لقيتها خارجة بعد اما استحمت و كدة بس عينهاا منفوخة .. كانت بتعيط!!
حسين : مالك ياحبيبتي ايه الي حصل بقي متخوفنيش عليكي اكتر !
رناد : مش قادرة احكي حاجة .. عايزة انام بس و احضني جامد و خلاص ..
أنت تقرأ
المشاغبة "الجزء التاني"
Romanceيمكن الظروف مش معاهم .. بس القدر بيجمعهم .. حبهم اقوي من اي حاجة .. - هو حبها عشان هي المشاغبة !❤'