في ايه ؟

1K 110 27
                                    

| حسين | ..

صحيت تاني يوم .. بس غريبة رناد لسة نايمة ! .. قلت اعمل فيها الي بتعلمه فياا بقي .. جيه دووري اني اردلك الي بتعمليه فياا يا مشاغبة حياتي انتِ !! ..
قمت عنلت الروتين بتاعي و بعدين خرجت .. جبت كريم شانتين و بخاخة و مليتها ماية و خيط ..
حطيت كريم شانتيه علي ايديهاا و بعدين قعدت ابوخ بخة مياة و اعمل بالخيط علي وشهاا .. لحد ما راحت قايمة باستني و نامت .. ايه ده ؟ .. فكرتي فشلت!

حسين. : رناد !! انا الخطة كدة فشلت !!

رناد : متروحش تبيع المياة في حارة السقايين 😂

حسين : صح صح !!😂😂.. بس علي الاقل قمت علي بوسة😂💘💋..

رناد : ايوة احمد ربناا بقي😌😂💔..

حسين : طب بقولك ايه .. ما تيجي نخرج النهاردة اليوم كله .. او اقولك .. تعالي نحضر الشنط و نساافر ..😌💃🏻..

رناد : ده الي هو ازاي ؟!

حسين : هتصل بالمطار نشوف الرحلات و نحجز و يلا بيناا ..

رناد : بطل هزار بقي يا حبيبي ..

حسين : طب و الله مش بهزر .. يلا قومي اغسلي وشك و حضري الفطار و بتاع علي ما اكون شفت هنروح فين ..

رناد : عايزة اختار معااك ..

حسين : طب ادخلي الحمام طيب و كدة و تعالي يلاا اكون جبت النمرة ..

رناد : اشطا💃🏻💃🏻💋..

باستني و طلعت تجري .. مجنونة .. اتصلت بالدليل و جبت النمرة بتاعت شركة الطيران و كانت رناد جت .. اتصلت و حجزت رحلة لشرم عشان رناد مش راضية نساافر برة .. ف حجزناا لمدة اسبووع عشان الاجازة بتاعتي و بتاعتهاا ..
قمنا رناد حضرت الفطار و فطرناا بسرعة و بعدين دخلنا نجهز شنطناا ..

رناد : بوص .. احناا هنروح نقعد هناك اسبوع .. يبقي نجيب ثمان اطقم احتياطي ..

حسين : اشطا💃🏻..

رناد : و عايز بجامتين .. و شرابات .. و شوف الجزم الي هتأخدها علي الاطقم ... و الاحزمة بتاعت البناطيل ..

حسين : في حاجة تانية ناقصة ؟ ولا نبدأ نشوف اللبس ؟

رناد : لا كل الباقي بقي حاجات تانية مش لبس .. الشاحن مثلاً و كدة ..

حسين : اشطا .. بوصي الطقم ده و ده و ده .. ايه تاني ؟

رناد : ده عشان عندي تيشرت زيه و هجيبه .. و ده و ده و ده ..

حسين : و ده .. هطلع بقي اجيب الجزم بتاعتهم و اجي تكوني شوفتي هتجيبي ايه ..

رناد : اشطااط💃🏻💃🏻.. و دول البيجامتين بتوعك ..

حسين : اشطاا💋..

طلعت جبت الجزم الي هحتاجها و دخلت الاوضة حدفتهم علي الارض .. لقيت رناد بصيتلي حتت باصة!

المشاغبة "الجزء التاني"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن