ما قبل ليلة العمر

1.1K 103 93
                                    

| رناد | ..

صحيت بقي و جواياا سوبر باورز رهييييبة .. الشلك القديمة اتجمعت من تاني .. ريم و مهاب .. ماي بيست فريندز ...
قمت من النوم علي ماسيدج من الي كنت متعودة عليهم زماان .. *كدب ده مش بيعبر الي خلفوووني بكيس سكر حتي😂💔*

مهاب " رجعت مصر و رجعت الشلة من تاني .. قلت يبقي لازم الماسيدجاات بتاعت الصبح ترجع تاني .. صبااح الخير علي احلي اخت ف الدنيا .. يلا اصحي عشان ننزل نخرج كلناا و بعدين نروح ندور علي عفشك يا عرووووسة .. مبرووك مقدماً .. اه نسيت اقولك انك احسن اخت في الدنيا .. قلت افكرك بس❤️ " ..

*ازاي بكتب الكدب ده ؟! .. لا ريم فعلاً ازاي ؟! .. ده علي طوول بيعزقني اصلاً😂🤦🏻‍♀️*

انا فرحت اوووي كدة و معرفتش ارد ف بعتله قلوووب كتير كدة .. قمت عملت الروتين و خرجت فطرت مع بابا و ماما .. قعذنا نرغي كتيير احنا الثلاثة و بعدين رحت اكلم حسين ..

رناد : صباح الخير يا حبيبي❤️...

حسين : صباح الخير علي احلي مراتي ف الدنيا😘...

رناد : مرات ميين يا عنيا ؟!😂😂

حسين : علي اعتبار ما سيكوون يا زفتة😂✌️..

رناد : لا إذا كان كدة يبقي بييس😂😂✌️..

قعذنا نتكلم حبة .. و بعدين قفلت معااه و قعدت اكلم اصحابي كلهم .. قفلت معاهم و قمت لبست عشان كان كله جاهز عشان ننزل ننقي العفش ..

| حسين | ..

كنت مش حابب مهاب ده في الاول .. فكرة معاملتهم مع بعض غريبة .. بس اتعودت عليه بسرعة جداً *زيي بالظبط و الله يا سحسو😂🤦🏻‍♀️🌚* .. حسيته بيتعامل عادي .. و رناد كمان .. ف مفيش مشكلة ..
نزلنا عشان نجيب العفش و لقيت مصر كلهاا جاية معانا .. طبعاً انا مشتهم كلهم معادا طنط و عموو .. خلصنا و طلعناا انا و رناد نتغدي لوحدينا ..

رناد : انا عايزة حاجة مجنووونة في الفرح .. او مش لازم مجنوونة .. ممكن تبقي حاجة جديدة ..💃🏻😍😌...

حسين : و انا كل الافكاار عندي .. و هتبقي مفاجأة لكله .. حتي انتِ😂✌️..

رناد : لا بليير عايزة اعرف 😔💃🏻..

حسين : عشان تتفاجأى بس😂💔..

رناد : هتجيب عرووسة غيري ولا ايه ؟😂😂🤦🏻‍♀️..

حسين : انا مقدرش اتجوز حد غيرك .. او بمعني اصح .. محدش هيستحملني غيرك .. و قلبي مش عايز حد غيرك انتِ و بس❤️🔥..

رناد : كل يوم .. احس اني بحبك اكتر .. و اني كدة وصلت لمرحلة العشق .. باجي اليوم الي بعده تعمل اي حاجة ولا تقول اي كلمة .. احس ان الي كنت بحبهوولك ده ميجيش حاجة في حبي ليك دلوقتي❤️😌...

المشاغبة "الجزء التاني"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن