رجعت تاني ..

1.2K 103 160
                                    

| رناد | ..

صحيت تاني يوم .. كنا نايمين علي الكنبة و حسين حاضني من ظهري و انا ماسكة ايده الاتنين .. فكيت ايده براحة و قمت .. عملت الروتين المعتااد و خرجت غيرت و رحت اصحي حسين ..

رناد : هاكونااا متاتاااا💃🏻💃🏻... حكمة نغمها لذيذ .. هاكونا متاتاااااا💃🏻💃🏻..

عمالة اغني بصوت عالي و مدية ظهري لحسين و هو نايم .. فجأة لقيتني بتشاال و حسين يدخل الاوضة .. يحدفني علي السرير .. و يفتح كدة درج فيه سلووتب و يفتح الدلاب يجيب طرح من بتووعي و يجي يحط السلووتب علي بوقي جامد و يربط ايدي و رجلي و انا عمالة افرك و مش عارفة افك نفسي منه ..

حسين : هاكوناا متاتا مش كدة ؟! قلبتي تيموون و بومباا!! عيلة قذرة .. الواحد افتكر انه هيتجوز هيرتااح و يصحي علي بوسة و ينام علي بوسة .. و ادخل المطبخ و تأكليني خيار ف بوقي و انتِ بتعملي الفطاار ... مش عارف ايه الي حصل ! ده الانستاجرام مأكدلي كدة !!! يا رب انا عملت ايه ف دنيتي عشان ترزوقني بواحدة بتصحيني علي هاكونا متاتا !!!😂😭😭💔...

قعدت افتخ بوقي و اقفله لحد اما شيلت السوليتب من علي بوقي شوية و بقيت عارفة اتكلم ..

رناد : شوف يا واد العقل الي بيخر !! و بعدين انتَ الي بتخليني اعمل كدة !!! يعني لقيتني بغني هاكونا متاتاا .. تقوم ماسكني و تزغزغني .. مش تربطني يا متخلف😂🙄..

حسين : انا هفوكك عشان جعان و تعمليلي الفطار بس مش اكتر😂..

رناد : حيوان !!..

فكلي الطرح و انا قمت بوسته ف خده بسرعة و ضربته روصية و جريت علي المطبخ عشان اعمل الفطاار .. و سمعة المياة شغالة و شكله بيستحمي .. و هو عمال يغني .. بس الحمد لله مش فاهمة ولا كلمة .. خلصت الفطار و حطيته علي السفرة و روحت رزعت علي البااب ..

| حسين | ..

فكيتها و دخلت استحماااا عشان انا نظيييف مولاااا ...

حسين : قااادر تندمني علي الاياااام .. انا عمري ضيعته .. علي الاوهاااااامم ... قااااااادر تندمني علي الايااام .. علي عمري....

و لقيت الباب بيرزع ..

حسين : عايزك ايه يا ولية يالي اسمك مرااتي ؟!😂😂❤️..

رناد : يلا يا زفت الفطار جاهز .. و الجيران اشتكوا من صوتك القذر ده!!😂😂💔..

حسين : شبتقدروا الموااهب انتوو😂😭🌚✋🏼..

رناد : طب يلا يلا😂😂..

خرجت و ماسك الفوطة و بنشف شعري ..

رناد : حاسب الفووطة تتشفط جوة شعرك😂🤘🏼..

حسين : ايه يا ظرييفة ؟!😂🙄😒💔..

رناد : خلاص خلاص يلا عشان تطفح😂💔..

رحناا نفطر و بعدين رناد شالت الاكل و انا ساعدتها شوية و بعدين رووحت شغلت التيليفزيوون و مش لاقي حاجة عدلة ف طفيته و قلت لازم اغني ...

المشاغبة "الجزء التاني"حيث تعيش القصص. اكتشف الآن