Hate him!!!But Really...

1.9K 204 1
                                    

" jonginကို အဲ့ေလာက္ထိ ခ်စ္လား??..."

ဘယ္ခ်ိန္ေမးေမး kyungsooအတြက္ အေျဖက အသင့္ရွိေနတယ္ ဆိုေပမယ့္ ရုတ္တရက္ႀကီးထေမးလိုက္တဲ့ kaiစကားေၾကာင့္ kyungsooအသင့္ရွိပီးစား အေျဖကို မေျဖမိ..ဒါကလည္း kaiရဲ႕ မ်က္လံုးကေျပာတဲ့ စကားလံုးေတြေၾကာင့္ပဲလား သူကိုယ္တိုင္ပင္မသိေတာ့...သူသိတာက သူ႔ကို ၾကည့္ေနတဲ့ မ်က္ဝန္းေလးေတြက သူေျဖမယ့္ အေျဖကို တြန္႔ဆုတ္ေစသည္ကိုပင္....

" အာ...hk...sorry..."

ေႏြးေထြးေနတဲ့ သူႏွလံုးသားေလး ရုတ္ခ်ည္းေျပာင္းလဲသြားပီဖစ္တဲ့ kaiေၾကာင့္ သူကိုယ္တိုင္လဘ္း အိမ္မက္ေတြထဲက ႏိုးထေတာ့ဖို႔ကို သတိေပးရပီေလ...

" လုပ္စရာရွိလုပ္...ဒါေသာက္ပီး ျပန္မွာ..."

ေျပာသမၽွကို အူေၾကာင္ေၾကာင္နဲ႔လိုက္ၾကည့္ေနတဲ့ kyungsooေၾကညင့္ ခုနက အသိလြတ္သြားတဲ့ ကိုယ့္ကိုယ္ကိုသာ ပစ္ထိုးလိုက္ခ်င္မိသည္....

" ဟို...jongin...ကိုယ္..ေတြပူေနသလိုပဲ..."

မရဲတရဲနဲ႔ ေၾကာက္ေၾကာက္လန္႔လန္႔ ေျပာေနတဲ့ kyungsooပံုစံေၾကာင့္ kaiရယ္ခ်င္စိတ္ကို မနည္းထိန္းေနရသည္...စိတ္လႈပ္ရွားတိုင္း မ်က္စိေတြနီပီး အပူခ်ိန္ျမင့္တက္တာက kim jonginနဲ႔ မတူတဲ့ kim kaiရဲ႕ သဘာဝဆိုတာကို kyungsooမွမသိတာ...ခုေတာ့ စိတ္ပူေနသည္ထင္ပါရဲ႕...ခြင့္ျပဳခ်က္ မရွိပဲ သူ႔အသားကို ထိရင္ ဘာျဖစ္မလည္းဆိုတာကို သူ႔အေၾကာင္း သိေနသူဆိုေတာ့ kyungsooတြန္႔ဆုတ္ တြန္႔ဆုတ္ျဖစ္ေနသည့္ပံုစံက ခုနက ရႈပ္ေထြးေနသည့္ သူ႔စိတ္ကို ရုတ္ခ်ည္း ဖယ္ပစ္လိုက္ႏိုင္သည္...တစ္ခုပဲ သူမႀကိဳက္တာ စကားေျပာတိုင္း သူမဟုတ္တဲ့ နာမည္ကိုေခၚပီး သူ႔ကိုၾကည့္ေျပာေနျခင္းပင္...

Kyungsooလက္ကို ဆြဲယူလိုက္ပီး သူ႔ႏွဖူးေပၚတင္ေပးလိုက္ေတာ့..ရုတ္တရက္ႀကီးမို႔ လန္႔သြားသည္ထင္ပါရဲ႕...နဂိုဝိုင္းစက္ေနတဲ့ မ်က္ဝန္းေတြက ပိုပီးပင္ ဝိုင္းစက္သြားေသးသည္...

" ဟင္..ခုနကက် ပူေနတာ..ေတာ္ေသးတာေပါ့ ခုမပူေတာ့လို႔..."

သူတင္ေပးတဲ့လက္ကျဖင့္  တစ္ဖက္ထည္း...ခုက် လက္ႏွစ္ဖက္လံုးေရာက္လာပီး ဟိုစမ္းဒီစမ္းလုပ္လာတဲ့ kyungsooေၾကာင့္ ခုတစ္ခါ စြန္႔အသြားမိသူက ကၽြန္ေတာ္ kim kaiပင္....

Love AgainWhere stories live. Discover now