Love him?

2.1K 216 5
                                    

မိုးလင္းလို႔ အိမ္ေအာက္ထပ္ကို ဆင္းခဲ့ေတာ့...စားပြဲေပၚမွာ သူ႔အတြက္ မနက္စာက အဆင္သင့္ျဖစ္ေနေလသည္...ေကာ္ဖီခြက္ကို ကိုင္ပီး ေမာ့ေသာက္လိုက္ေတာ့ ပူေနတုန္းပင္...ေဖ်ာ္ထားတာ မၾကာေသးမွန္း ဦးေႏွာက္က အသိေပးေတာ့ အိမ္ေရွ႕ကို အေျပးေလးသြားပီး ဟိုဘဲႀကီး စီးေနက် ကားရွိမရွိ ၾကည့္လိုက္ေတာ့ သူမေတြ႕...

" ဒါဆို သြားပီလား....

က်စ္...

မင္းနဲ႔ ဘာဆိုင္လည္း kim kai..."

၅လအတြင္း ေျပာင္းလဲခ်င္ေနတဲ့ သူ႔စိတ္ေတြကိုပဲ အပစ္တင္ကာ အေပၚတက္ပီး အျပင္သြားဖို႔ပင္ ျပင္ဆင္ေနလိုက္သည္....အမ်ားႀကီးပင္ မၾကာလိုက္...styleအျပည့္နဲ႔ ကားေသာ့္ေလး လွည့္ကာ ေလေလး တခၽြန္ခၽြန္ျမည္ရင္း ျပန္ဆင္းလာခဲ့သည္...အေပါက္ဝေရာက္ခါနီးမွ ဟိုဘဲႀကီး ျပင္ေပးထားတဲ့ မနက္စာကို သတိရသြားပီး ထမင္းစားခန္းဘက္သို႔ အလိုလို ေျခဦးလွည့္မိျပန္သည္...

ေကာ္ဖီခြက္ေလးကို ကိုင္ၾကည့္ေတာ့ ပထမတစ္ေခါက္ ကိုင္ၾကည့္တုန္းကေလာက္ မပူေတာ့...ခပ္ေႏြးေႏြးေတာ့ ရွိေသးသည္...ၾကည့္ေနရင္းပင္ ထိုအရသာကို ျမည္စမ္းခ်င္စိတ္က တဖြားဖြားေပါက္လာျပန္ေတာ့ ေခါင္းတစ္ခ်က္ကုတ္ကာ သူ႔ကိုယ္သူ နားမလည္ႏိုင္ ျပန္ဖစ္မိျပန္သည္...

"က်စ္... Do Kyungsooဆိုတဲ့ ဘဲႀကီးက အာရံုပဲ"

သူ႔စိတ္ကို သူမပိုင္ေတာ့သည္အလား ကၽြတ္တစ္ခ်က္စုပ္ကာ ေကာ္ဖီခြက္ကို ေဆာင့္ခ်ပီး အိမ္ထဲက အျမန္ထြက္သြားဖို႔ ဆံုးျဖတ္လိုက္သည္...ေဆာင့္ခ်လိုက္တဲ့ ေကာ္ဖီခြက္ ႏႈတ္ခမ္းသားေလးမွာ ေကာ္ဖီရည္ေလးေတြ ခြက္ထဲသို႔ တစ္စက္ခ်င္း ျပန္ဝင္ေနသည္...ထို႔အတူ kaiစိတ္ထဲမွာလည္း ဒီေကာ္ဖီအရသာကို တစ္ေန႔လံုး သတိရေတာ့မည္ပင္...

ကားေမာင္းေနရင္း ပါးစပ္ထဲဆြဲက်န္ခဲ့တဲ့ ေကာ္ဖီအေၾကာင္းပဲ သူေတြးေနမိျပန္သည္...ျဖစ္ႏိုင္ရင္ ေကာ္ဖီတစ္ခြက္လံုးကုန္ေအာင္ ေသာက္ခ်င္မိသည္..သို႔ေသာ္ Do Kyungsooျပန္လာလို႔ သူေဖ်ာ္ခဲ့တဲ့ ေကာ္ဖီမရွိေတာ့တာ ျမင္ပီး ေပ်ာ္သြားမည္ဆိုတာကို နည္းနည္းေလးမွမလိုလား..သူ႔ဦးေႏွာက္ထဲ ခံယူထားသည္က kim kaiကို ပိုင္ဆိုင္ထားလို႔ Do Kyungsooဘဝ တစ္သက္လံုး စိတ္ညစ္ေစရမည္ကိုပင္...

Love AgainWhere stories live. Discover now