Love is...

1.9K 213 1
                                    

" saranghae"

သူထင္သည္...jonginတစ္ခုခုေတာ့ သူ႔ကိုလုပ္လိမ့္မည္ဆိုတာ....ဒါမယ့္ ခုလိုမ်ိဳး လုပ္ရပ္လို႔ေတာ့ kyungsooေယာင္လို႔ေတာ့ မစဥ္းစားခဲ့...

Kyungsoo ေပ်ာ္လြန္းလို႔ jonginကိုယ္ေလးထဲ ပိုတိုးဝင္ကာjonginကိုယ္ေလးကို ပိုတိုးဖတ္မိသည္...jonginလက္သည္လည္း ကၽြန္ေတာ့္ခါးေပၚမွာဆိုတာကို ဘယ္သူမွထင္ထားမည္မဟုတ္...သူသည္လည္း ကၽြန္ေတာ့္လိုမ်ိဳး ခပ္တင္းတင္း ျပန္ဖတ္ေပးထားသည္...

" ကၽြန္ေတာ္ေရာ..."

" ဟင္..."

တိုးတိုးေလးသာ ေျပာလိုက္တဲ့စကားတစ္ခြန္းဟာ kyungsooနားထဲ စည္ႀကီးတီးလိုက္သလိုပင္...

" jong...jongin..."

" ကၽြန္ေတာ္ jonginမဟုတ္ဘူး!!!"

အနည္းငယ္ မာသြားတဲ့အသံေၾကာင့္ kyungsoo ထိတ္လန္႔ဟန္ျဖစ္သြားေပမယ့္ kaiရဲ႕ "jonginမဟုတ္ဘူး"ဆိုတဲ့စကားကို ေခါင္းထဲထည့္ဟန္မျပဳ...သူ႔ေရွ႕မွာ ျမင္ေနရတဲ့ လူသားကို သူ႔ႏွလံုသားအထိ jonginဟုသာ ခံယူထားပံုရသည္...

" ခုနက ဘာေျပာလိုက္တာလည္း..ဟင္...hyung နားၾကားမွားတာ မဟုတ္ဘူးမလား.."

Kaiတစ္ေယာက္ သူရွင္းျပခ်င္သည္...သူဟာ jongin မဟုတ္တဲ့ kaiဆိုသည္ကိုး...

" အာ...hyung အထင္မွားသြားတာပဲ..ဟား.."

ေမၽွာ္လင့္ခ်က္မဲ့သြားတဲ့ kyungsooပံုစံဟာ တစ္ကယ္ကို ေၾကကြဲစရာရယ္ပါ...သူလည္း ေျပာျပခ်င္တာေပါ့..ဘယ္ေလာက္ထိ ခ်စ္တယ္ဆိုသည့္အေၾကာင္းကို...ဒါမယ့္ kyungsooဟာ သူ႔ကို အခြင့္အေရးမွမေပးတာ..ေနာက္ပီး သူကိုယ္တိုင္လည္း ယံုၾကည္မႈမရွိပါ..သူသိသည္...kyungsooဟာ jonginဆိုသည့္ သူ႔ညီကိုပဲ ခ်စ္သည္ဆိုတာ...

ႏွစ္ဦးၾကားထဲ ေလစိမ္းခဏတိုက္ပီးသြားသည့္အခါမွာ..

" လွဲေနလိုက္..ဆန္ျပဳတ္ျပဳတ္ေပးမယ္..."

ကုတင္ေပၚကဆင္းပီး သူေျပာသလို ဆန္ျပဳတ္ျပဳတ္ဖို႔ အခန္းထဲက ထြက္ဟန္ျပဳမည့္ jonginကို ၾကည့္ကာ ရင္ထဲမြန္းၾကပ္မႈသာ တိုးလာခဲ့သည္..

" မလိုဘူး...မင္းမခ်စ္တဲ့သူအတြက္ ဂရုစိုက္စရာမလိုဘူး.."

Jonginလုပ္သမၽွ အရာအားလံုးကို သည္းခံမည္ဟု ေႂကြးေၾကာ္ထားခဲ့ေပမယ့္ မခ်စ္ပဲ ေမၽွာ္လင့္ခ်က္ေတြေပးေနတာကိုေတာ့ kyungsoo လက္မခံႏိုင္ပါ...jonginသူ႔ကို မခ်စ္ႏိုင္တာကို သူလက္ခံသည္...ေစာင့္ႏိုင္ပါသည္ jonginသူ႔ကို ခ်စ္လာမည့္တစ္ေန႔ကို...ဒါမယ့္ ခုခ်ိန္ သူအရမ္းပင္ပန္းေနပီ...လက္လႊတ္သင့္ပီလားဟုေတာင္ အေတြးေတြ ေခါင္းထဲဝင္လာသည္အထိကို သူ႔ႏွလံုးသားေလး ပင္ပန္းေနပီ...

Love AgainWhere stories live. Discover now