before the storm

1.5K 172 14
                                    

ထိုေန႔...သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ တစ္သားတည္းက်သြားတဲ့ေန႔..jonginဆိုတဲ့နာမည္ေခၚမိလို႔ အရိုးထဲထိနာက်င္စြာ သူ႔ကိုယ္ပိုင္ အမွတ္အသားေတြေပးခဲ့တဲ့ေန႔..ဒါမယ့္ ကၽြန္ေတာ္ ေသမလိုကို ေပ်ာ္ပါသည္..ထိုေန႔က jonginသူ႔ကို ခ်စ္တယ္ဆိုပီး ဝန္ခံခဲ့သည္..သူ႔ကို ဘာျဖစ္ျဖစ္ မထားသြားရဘူးဆိုပီး ကတိေတြေတာင္းခဲ့သည္..ကၽြန္ေတာ္သည္လည္း ဘာျဖစ္ျဖစ္ သူ႔ကို တစ္သက္လံုးခ်စ္မည္ဟု ျပန္တံု႔ျပန္ခဲ့သည္..

ကၽြန္ေတာ္ တကယ္ kim jonginကို ခ်စ္ပါသည္..

" bae...ပီးေသးဘူးလား "

*bae*ဒါ ကၽြန္ေတာ္တို႔ႏွစ္ေယာက္အခ်စ္ကို ဝန္ခံပီးတဲ့ေနာက္မွာ jonginရဲ႕ ကၽြန္ေတာ့္အေပၚ ခ်စ္စႏိုးနဲ႔ ေခၚတဲ့ အမည္နာမေလးတစ္ခု..အရင္လို hyungဆိုပီး ျပန္ေခၚပါလား ေျပာလိုက္ေတာ့ စူးရဲစြာ ျပန္ၾကည့္လိုက္သည့္ မ်က္ဝန္းတစ္စံုေၾကာင့္ ဒီလိုစကားမ်ိဳး ဘယ္ေတာ့မွ မေျပာေတာ့ဘူးဟု ကိုယ့္ကိုယ္ကို သတိေပးလိုက္သည္..

" bae..ကၽြန္ေတာ္ေမးေနတယ္ေလ..ဘယ္အေကာင္စီ စိတ္ေရာက္ေနတာလည္း.."

ေလသံက မာလာပီျဖစ္တာေၾကာင့္ kyungsoo ..kaiရဲ႕ ႏႈတ္ခမ္းေလးကို ေျခဖ်ားေထာက္နမ္းကာ..

" hyungသိပ္ခ်စ္ရတဲ့ မင္းအေၾကာင္း ေတြးေနတာေပါ့..."

အဲ့က်မွ ႏႈတ္ခမ္းဆူလာကာ *ဟုတ္လို႔လား*ဆိုသည့္ အၾကည့္ျဖင့္ ျပန္ၾကည့္လာသည္..ဒီလို ကေလးဆန္စြာ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းေနသည့္ ကၽြန္ေတာ့jonginကို ပထမဦးဆံုး ျမင္သည့္အခ်ိန္က ကၽြန္ေတာ္ရူးမတတ္ကို ရင္ခုန္ခဲ့သည္..သူ႔မွာ ဒီလို ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့အျပဳအမူမ်ိဳးရွိေနမည္ဟု ကၽြန္ေတာ္ တစ္ခါမွ မေတြးဖူးသည္ကိုး..

" တကယ္ဆိုေန..hyungဘယ္တုန္းက niniမဟုတ္တဲ့ သူအေၾကာင္း ေျပာဖူးလို႔လည္း..တခ်ိန္လံုး အရိပ္တၾကည့္ niniကိုပဲ ၾကည့္ပီး ခ်စ္ေနရတာေလ..hyungေျပာတာ မဟုတ္လို႔လား..ဟင္.."

*nini* သူနဲ႔ကၽြန္ေတာ္ တစ္သားထည္းက်ပီးသြားတဲ့ေန႔ကစလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ဆံုးျဖတ္လိုက္သည့္အခ်က္ထဲ သူ႔ေရွ႕ ဘယ္ေသာအခါမွ jonginလို႔ မေခၚမိဖို႔ပင္..ဒါေၾကာင့္ ခ်စ္စႏိုးနဲ႔ niniလို႔ ေခၚခဲ့သည္..niniက ဘာအဓိပၸါယ္လည္းဆိုတာ သူေမးဖူးသည္..အဲ့ေတာ့ 'hyungရဲ႕ ခ်စ္ဖို႔ေကာင္းတဲ့ ဝက္ဝံညိဳေလး'ဆိုပီး ျပန္ေျဖခဲ့သည္..အေပၚယံေျဖလိုက္သည့္ အေျဖတစ္ခုကို ေတာ္ေတာ္ သေဘာက်သြားသည္ထင္...အဲ့ေန႔က တစ္ခါမွ မျမင္ဖူးသည့္ jonginရဲ႕ ရက္ရက္ေရာေရာ အျပံဳးကို ျမင္ခဲ့ရသည္..ဒါေၾကာင့္မို႔ တျပင့္ အဓိပၸါယ္ေတြ မ်ားႀကီးရွိေသးတဲ့ niniဆိုတဲ့ နာမည္အေၾကာင္းကို ထပ္မေျပာျပျဖစ္ေတာ့..

Love AgainDonde viven las historias. Descúbrelo ahora