01

2.2K 96 18
                                    

"Yewon!!! Kalk hadii!!"

Tanrım sabah uyanmalar neden bu kadar zor ki?

"Kalktım!!!"

Yavaşça yataktan kalktım ve  lavaboya gidip işlerimi hallettim. Geri geldiğimde dolabımı açtım ve üstümü giydim. Aşağı indiğimde kızlar çoktan kahvaltılarını yapmış ve beni bekliyorlardı.

"Herkese günaydın!!"

"Biraz daha kalkmasaydın tünaydın olacaktı."

Danbi'nin söylediklerine gözlerimi devirdim. Biz 4 kişi aynı evde kalan garip birer üniversite öğrencileriyiz.

"Hadi çıkalım artık. Yoksa ilk günümüzden geç kalacağız."

Seyeon bize göre çok olgun davranır. Az önce olduğu gibi. Biz üçümüz eğlenmeyi seven tipleriz fakat Seyeon pek öyle değil.

"Pekala... Hadi bakalım kızlar."

Eunsang da diğer üyemiz. İşte bu biziz... Garip üniversite öğrencileri...

~~~~~~

"Birden hiç bitmeyecek sandım. Tanrım..."

Danbi'nin sızlanmalarıyla geçen bir saat sonunda bitmişti.

"Her neyse... Duydun mu haberi?"

Kaşlarımı çattım ve ona bakmaya başladım. Yine kimin dedikodusunu yapacaktık acaba?

"Ne haberi?"

"Okula yeni müzik hocası geliyormuş."

"Bayan Cha'ya ne olmuş?"

"Sanırım... Hamile."

İlk önce dudaklarımı büzdüm daha sonra ise omuzlarımı kaldırıp indirdim.

"İlgilenmiyorum. Ben çıkıyorum 2 saat dersim yok. Sen?"

Ayağa kalktım ve kitaplarımı elime alıp Danbi'ye döndüm.

"Benim bir dersim daha var."

Yüzümü buruşturarak ona baktım.

"Geçmiş olsun arkadaşım."

"Git hadi. "

Gülümseyerek kafamı salladım ve arkamı dönüp dışarıya ilerlemeye başladım.

Koridor da giderken tanıdık gördüğüm herkese tatlı tebessümlerimden yolluyorum. Bu işleme telefon çalmasaydı devam edebilirdim.

Bir elime kitaplarımı aldım ve diğer elimle de çantamın içinden telefonumu bulmaya çalıştım.

"Nerde bu? Nerde bu-- Ahh!!"

Aniden birine çarpmam ile elimdeki tüm kitaplar yerle buluştu. Buna telefon da dahil. Tanrım telefonum.... Paramparça...

Karşımda ki kişiye bakmadan yere eğildim ve kitaplarımı alıp ayağa kalktım. Kırılan telefon parçalarını da unutmadım tabii ki...

Öfkeyle karşımdakine döndüm. Pekala diğer Yewon iş başında...

"YAHH!!! ÖNÜNE BAK SENİ SERSERİ!!!"

Hızla yanından uzaklaştım... Belki de ona daha çok yaklaştım....

İlk bölüm umarım seversinizz....

JUST TEACHER || MYG~KYW || SUMJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin