05

1.2K 71 8
                                    


"Müzik bir iletişim aracı olarakta kullanılır arkadaşlar."

Bay Min sınıfta bir ileri bir geri giderek konuyu atlamaya devam ediyordu. Bakışlarımı kitabımdan çektim ve Danbi'ye bakmaya başladım. Adama resmen salyalarını akıtarak bakıyordu. Gülümseyerek gözlerimi ondan çektim ve tekrar önümde ki kitaba bakmaya başladım.

"Bazı insanlar,duygularını anlatabilmek için müziği kullanırlar."

Doğruydu aslında. Güzel bir iletişim aracı olabilirdi.

"Bu yüzden müzik,her ne kadar iletişim aracı olarak gösterilmese de, bir iletişim aracıdır arkadaşlar. Fakat duyguları aktarmak için olan iletişim aracından."

Bakışlarımı masasına yaslanan Bay Min'e çevirdim. Aklıma Sinb'nin söyledikleri gelmişti. Bu adama aşık olmak? Düşüncesi bile saçma.

Bay Min ile göz göze geldiğimizde bir süre bana baktı. Daha sonra yandan bir gülüş atıp bakışlarını çekti. Ne sanıyordu bu adam kendini?

Gözlerimi devirdim ve önümde ki kitaba anlamsız şekiller çizmeye başladım. Üniversite de miyim lise de miyim belli değil.

"Bay Min?"

"Evet Chaeyoung?"

"Müzik konusunda bir kaç eksiklerim var. Eğer sizin için de sorun değilse müsait bir zamanınız da çalışabilir miyiz?"

Gözlerimi önümde ki kitaptan çektim ve Bay Min'e bakmaya başladım.

Bay Min hafif gülümsedi. Bir kere de göz kırptı.

"Tabii... Neden olmasın?"

Chaeyoung yandan bir şekilde gülümsedi ve tatlı kız hareketlerinden yapmaya başladı.

"Eminim ki ders çalışmaktan daha farklı şeyler düşünüyorsun Chaeyoung?"

Alay edercesine söylediğim şey karşısında Chaeyoung ve bütün sınıf bana bakmaya başlamıştı.

"Ne demek istiyorsun Yewon?"

Dudaklarımı büzerek konuşmaya başladım.

"Bir şey demek istemiyorum. Ne anladıysan o."

Chaeyoung tam ağzını açmış bir şey diyecekti ki Bay Min ondan önce davrandı.

"Kim Yewon! Sözlerine dikkat et lütfen."

Bakışlarımı Bay Min'e çevirdim ve düz bir şekilde bakmaya başladım.

"Aksi halde seni tekrar odama çağırmak zorunda kalacağım."

Yandan bir gülümseyiş ile söylediği şey nedense birden kalbimin hızlanmasını sağlamıştı.

"Emin olun,o odaya bir daha girmemek için elimden gelen her şeyi yapabilirim Bay Min."

Bir süre birbirimize baktık. Daha sonradında ise Bay Min bakışlarını benden çekip sınıfta gezdirdi.

Bakışlarını benden çektiğinde içimde oluşan boşluk sinirlerimi bozmaya yetmişti bile....

Tanrım ne olur Sinb haklı çıkmasın....

Okuduğunuz için teşekkürler... Yorum yaparsanız sevinirim.... Chaeyoung.... Seni seviyorum bebeğim. Üzgünüm.....


JUST TEACHER || MYG~KYW || SUMJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin