Bu şekilde oturup ağlamak doğru mu? Yoksa gidip yüzleşmem mi gerekiyor? O gidecek. Bunun bilincinde olmama rağmen kalbim bunu kabul etmiyor.
Onu seviyorum. Ona ihtiyacım var. Onun gitmesine izin veremem. Benim yüzümden öğretmenlik kariyerinin zarar görmesine izin veremem. Bunu yapmamam gerek.
Gözyaşlarımı sildim ve çantamı sırtıma alıp hızlı adımlarla okula doğru ilerledim.
\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\
Okulun önüne geldiğim de herkesin bahçe de durmuş müdürü dinlediğini gördüm. Chaeyoung ise kenarda bekliyordu. Müdür olan babasının yanında.
Kendimden emin bir şekilde Chaeyoung'un önüne ilerledim. Herkes beni gördüğün de fısıldaşmaya başlamıştı.
"Kim Yewon! Ne yaptığını sanıyorsun?!"
Chaeyoung yandan bir şekilde sırıttı.
"Boşver babacığım. Bırak konuşsun."
Sırtımda ki çantayı yere attım.
"Yapacağım. "
Chaeyoung'un gülümsemesi büyüdü.
"Sana yapacağını söyleniştim Yewon."
Kafamı salladım.
"Fakat senden bir şey isteyeceğim."
Kaşlarını çattı.
"Babana söyle bu olayı unutsun ve Yoongi'yi kovmasın."
Gözümden akan yaşı sildim.
"Pekala. Sanırım bunu yapabilirim. Şimdi gelelim muhteşem sahneye."
Gözlerimi kapattım ve yavaşça dizlerimin üzerine çöktüm. Bütün okul susmuş bana bakıyordu.
"Ben Kim Yewon. Daha önceden Chaeyoung'a yapmış olduğum saygısızlıktan dolayı--"
"ÖZÜR DİLİYORUM!"
Gözlerimi açtım ve sesin sahibine baktım. Herkes gibi bende şaşkındım. Yoongi'yi beklemiyordum.
Hızlı adımlarla yanıma geldi ve elimden tutup beni kaldırdı. Müdüre dönüp konuşmaya başladı.
"Siz kovamadan istifamı masanıza bıraktım. Olanlar için herkesten özür diliyorum."
Hızla eğildi ve çıkışa doğru ilerlemeye başladı. Tabii peşinden de ben.
"HEYYY!!!"
İkimiz de durduk ve arkamızdan seslenen kişiye döndük.
"Ben ne olacağım?"
Birbirimize bakıp gülümsedik ve tekrardan Vernon'a döndük.
"Gel buraya seni serseri."
Vernon kocaman gülümsedi ve koşarak yanımıza geldi.
Sana sahip olduğum için tanrıya her gün dua edeceğim Min huysuz Yoongi.
Saçma bir final oldu. Farkındayım. Bazı yerlerde saçmalamış olabilirim. Üzgünüm.... Bir kitabın daha sonuna geldik. Emeği geçen herkese teşekkürler. Hadi gidip diğer kitapları bitirelim.
Sizi seviyorum.... Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın lütfennnn....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUST TEACHER || MYG~KYW || SUMJİ
Short StorySen benim için sadece öğretmendin... Ben senin için sadece basit bir öğrenciydim... Neden şimdi hayatımın başrolünde yer alıyorsun? Kısa hikaye de rekor;#668 Sumji etiket sıralamasında rekor; #1 ♡