"Sanki adam öldürdüm. 'Dors çokoşo odomdosun'. Hayır yani daha ilk günden ne bu azar? Off göründe derste suç işledim sanar."
Hem ayakta durmuş tek ayağımı hızlı bir ritimle yere vuruyordum hem de kendi kendime söyleniyordum. Yeni müzik hocamız Bay Min'in odasının önünde tabii ki. Ellerimi ise önümde çarplazladım. Kısacası tam bir ukalalık eylemi yapıyordum...
"Bu kadar söylendiğine göre geciktim sanırım."
Gözlerimi sonuna kadar açıp hızla yan tarafıma döndüm. Tanrım duymuş işte...
"Ben... Şey..."
"Gir bakalım hırçın kız."
Yandan bir gülümseme ile söylemişti bunu. Bir yandan da odasının kapısını açıp içeri giriyordu. Hiç vakit kaybetmeden peşinden girdim ve masanın karşısına geçip ayakta durdum. O ise kalçasını masasına yasladı. Ellerini önünde birleştirip bir ayağını diğer ayağının üstüne attı.
"Evet. Şimdi söyle bakalım. Bir öğretmen ile nasıl konuşulur?"
Şaşkınca ona baktım. Bu muydu yani soracağı şey?
"Anlamadım?"
Omuzlarını silkti. Dudaklarını da bükmeyi ihmal etmemişti tabii. Adam bildiğin benimle dalga geçiyordu.
"Bunda anlamayacak bir şey yok. Açık bir soru sordum. Bir öğretmen ile nasıl konuşulur?"
Gözlerimi ondan çekip etrafta gezdirmeye başladım. Dalga geçmiyordu. Gayet ciddiydi. Ciddiydi de... Ben ne cevap vereceğim şimdi?
"Şey... Bay Min... Ben..."
"Evet? Sen?"
Tanrım ne inatçı adam ama. Ne var yani bıraksa da gitsem. Bir bahane bulmalısın Yewon. Yapabilirsin kızım.
"Derste ki davranışım için üzgünüm. Tekrarı olmayacak."
Gözlerimi etraftan çekip ona diktim. İkna olmuş gibiydi.
"Umarım tekrarı olmaz. İlk günden gözüme battın Kim Yewon. Umarım tekrardan benimle sorun yaşamazsın. Şimdi çıkabilirsin."
Hafifçe eğildim ve kapıya doğru ilerleyip odadan çıktım. Umarım bir daha size denk gelmem Bay Gıcık Min....
Geri geldimmm....yorumlar gelir herhalde.... sizi özledim 😕😕😕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
JUST TEACHER || MYG~KYW || SUMJİ
Short StorySen benim için sadece öğretmendin... Ben senin için sadece basit bir öğrenciydim... Neden şimdi hayatımın başrolünde yer alıyorsun? Kısa hikaye de rekor;#668 Sumji etiket sıralamasında rekor; #1 ♡