09

1.1K 69 12
                                    


Gözlerimi bir kaç kere kırpıştırdım ve şu an olan olayın farkına vardım. Min Yoongi beni öpüyordu. Resmen öpüyordu. Ellerini yüzüme koymuş geri çekilmemi engelliyordu.

Fakat bu olmamalıydı. O...O benim öğretmenimdi. Bu imkansızdı.

Hızla onu ittim. Yüzünde yaptığına dair ufak bir pişmanlık aradım fakat yoktu.

"Bay Min....Bu....Siz ne yaptığınızı zannediyorsunuz?"

"Seni öptüm."

Bunu bu kadar kolay bir şekilde söylemesi canımı sıkıyordu.

"Yok ya? Şaka yapıyorsun?!"

Hafifçe gülümsedi ve ellerini cebine koydu.

"Hoşuna gittiğini inkâr edemezsin."

Ukala ya.

"Hoşuma falan gitmedi. Rahat bırakın beni artık."

Onu arkamda bırakıp eve doğru gitmeye başladım. Delirmiş bu adam.

♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡

"Evet arkadaşlar. Sizlerden istediğim; iki kişilik bir grup oluşturup,müzik hakkında geçmişe dair bir araştırma yapmanız."

Gözlerim hemen Danbi'yi buldu. Fakat benim çılgın arkadaşım sınıfın popüler çocuğu olan Jihoon'a yanaşmıştı bile.

"Ne dersin uyuyan güzel? Bir grup olmalı mıyız?"

Salakça sırıtan Vernon'a çevirdim bakışlarımı.

"Neden olmasın?"

Sırıtmasını sildi ve şaşkınca bana bakmaya başladı.

"Kabul etmezsin sanmıştım. Cidden uyuyan güzel....Beni şaşırtıyorsun. Yoksa...Benden hoşlanmaya mı başladın? Ha?"

Gözlerimi devirdim ve önüme döndüm.

"Saçma salak konuşma. Hoşlanacağk  son kişisin. Hatta o bile değilsin."

Yapmacık bir üzüntü ile elini kalbine götürdü.

"Kırdın. Şimdi gidip intihar edeceğim."

Bu dediğini gülüp bakışlarımı tekrar Bay Min'e çevirdim. Yanında ki bir öğrenciyle bir şeyler konuşuyordu. Fazla mı tatlısınız acaba Bay Min?

JUST TEACHER || MYG~KYW || SUMJİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin