D-5

385 17 6
                                    

Multimedia :* Bulut.

"İstediğin gibi olmaz hayatın. Belki de kim olduğunu bilmiyorsundur."

Mavi'yi çok özlediniz biliyorum. Size sürprizim var o zaman. Bu bölüm Mavi'den iyi okumalar. Bitanelerimm..

Mavi

Ortalarda dolaşırken Derin'i korumaya çalışıyordum. Başarabilir miyim bilmiyorum. Öldükten sonra bu güçlere sahip olmak zor olsa da alışmam gerek. Bulut... O cok iyi biri ve bizden. Durun size anlatayım.

"Gece yarısı seslerin gelmesiyle uyandı çocuk. Salona doğru ilerledi. Ilerledikçe kalbi daha çok atıyordu. Daha çok korkuyordu çocuk. Küçücüktü ve bir çok kavgaya şahit olmuştu. Babası annesini sürekli dövüyordu. Bir şeyler yapmak istiyordu çocuk. Ama o da korkuyordu babasından. Her tartışmada aynı şekilde korkar onlara doğru ilerlerdi. Salonun kapısından azıcık içeri doğru baktı. Babası onu fark etmiş olacak ki ona sesleniyordu. Çocuğun içindeki korku giderek artıyordu. Annesi yerde yatıyordu. Ağlıyordu. Yavaşça babasının yanına ilerledi. Babası onun kolunu sıkmaya başladı. Çocuk dayanamadı ve tek hareketle babasını camların içine yolladı. Şaşkınlıkla bakan çocuğun gözleri kırmızıydı. Annesi onu kucağına alıp koşturdu. Hastaneye gittiler. Çocuğun gözlerindeki kırmızılık git gide azalıyordu. Ama geçmemişti. Bir miktar vardı gözlerinde kırmızılık. Doktorlar nedenini bulamıyorlardı. O sırada babasının ölüm haberi geldi. Babasını çocuk öldürmüştü. Çocuk bunu biliyor günden güne kötüleşiyordu. Annesi dayanamayıp hafızasının silinmesini istedi. Bunun için her şeyi yaptı. Sonunda başardı. Ama Bulut artık yeni doğmuş bebek gibiydi. Annesi yılmayıp bütün her şeyi tek tek öğretti çocuğa. Yeniden. Kendini herkesi gün geçtikçe öğreniyordu. Çocuk böyle daha mutluydu. Böyle büyüdü çocuk. Fazla sinirlendiği için kırmızılık kaldı gözlerinde. Babasını öldürdüğünü bilmeyen çocuk. "

Bulut'un hikayesi de bu. Bunu nerden mi biliyorum? Güçlere sahip olduğum zaman araştırdım. Kızımla yakındı çünkü Bulut. İyi biri miydi öğrenmem gerekti.

Can..

Ah onu bir elime geçirsem...

Derin'e bir şey yapmadan durdurmalıyım.

Enes...

Onu çok özledim.

Bir gün çıkacağım karşısına

Ben ölmedim diyeceğim

Ama korkuyorum.

Onu ormanda gördüğümde

Ona dokunmak

Bende heyecanlanmaya sebep olmuştu

Sevgilim

Sürtüğüm

Bitanem

Çok özledim

Karşına çıkıp

Öpeceğim seni...

Bölüm kısa oldu biliyorum ama Bulut'u merak ediyorsunuz diye yazdım. Ayrica Mavi'yi de ozlemissinizdir :*

Multimedia Bulut :*

Derin (Mavi'nin 2.kitabı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin