,,Proč jsi k ní najednou takový?" zeptal se Draco Severuse hned, jak vstoupil do jeho kabinetu.
,,Věřím, že to je moje věc," odpověděl v klidu Severus.
,,Ale no tak, jen mi to řekni."
,,Není tak hrozná abys věděl."
,,Věřím," řekl, čímž Severuse překvapil.
,,Tak proč se k ní chováš, tak jak se chováš?" zeptal se nechápavě.
,,A co mám podle tebe dělat? Byl jsem takhle vychovaný, plus to štve Pottera."
,,Je jako Lily," konstatoval Severus.
,,I po těch letech, Severusi?" zeptal se Draco, který náhle vše pochopil.
,,Navždy. Nepropásni šanci, jako já."
,,O čem to mluvíš? Já k ní nic necítím."
,,Zatím," uzavřel to Severus tajemně.
***
,,Proč se jí někdy neozveš?" zeptal se Severus, čímž vyrušil Draca, který si četl.
,,Proč bych měl?" zeptal se a ani se na něj nepodíval.
,,Oba moc dobře víme proč."
,,Nechtěla by mě vidět," zamumlal a odložil knihu.
,,Tím si nemůžeš být jistý."
,,Pokazil jsem to, Severusi. Chtěl jsem pro ni lepší život a já jí ho dát nemohl. Musel jsem ji nechat jít."
,,Oh, nic ses o ní za ty roky nenaučil?" zeptal se rozzlobeně Severus.
,,Vím, že o tom měla rozhodnout sama, ale city ji zamlžovaly úsudek. Bylo to pro ni lepší."
,,Nemyslím si," zašeptal si Severus pro sebe.
,,Říkal jsi něco?"
,,Vůbec nic. Vadilo by ti, kdybys došel pro svoji matku? Taky bych s ní rád prohodil pár slov."
,,Dobře," souhlasil a odešel pryč ze salonku.
Jeho plán zatím nevypadal moc nadějně, ale nehodlal to s nimi vzdát. Znal je oba moc dobře a věděl, že si dal opravdu nelehký úkol, ale jednou už se mu to povedlo, tak podruhé to přece nemůže být tak těžké.
,,Chtěl jsi se mnou mluvit, Severusi?" zeptala se s úsměvem Narcissa, když vešla do salonku.
,,Ano, dostal jsem jistý nápad, ale budu potřebovat tvoji pomoc."
,,Jsem jedno velké ucho," řekla se zájmem Narcissa. Byla pro cokoliv, co ji zaměstnalo v těchto všedních dnech.
,,Co bys řekla na to, kdybychom ty dva zase dali dohromady?" zeptal se a čekal na její reakci.
,,S čím začneme?" zeptala se s úšklbkem a Severus se uchechtl.
Tohle bude ještě zábava.
***
názory? <33
ČTEŠ
After all this time?
Fanfiction,,Takže, jak mi vysvětlíte úraz pana Malfoye, slečno Grangerová?" ,,Nemusím vám nic vysvětlovat! Už mě nebaví, jak si myslí, že může všechno, protože jsem jen obyčejná mudlovská šmejdka!" vyprskla hnědovlasá dívka a muž před ní se přestal mračit, ta...