,,Přidávám dvě dračí oči."
,,Já kopyto kentaura, co teď?" zeptala se Hermiona, když hodila kopyto do kotlýku.
,,Teď to budeme míchat dvacet minut, a pak to necháme zchladit a necháme třicet dní louhovat lísty Paměťovky, pak to budeme znovu vařit, dokud lektvar nezíská svoji typickou čirou barvu."
,,Dobře, vadilo by ti to dodělat? Musím udělat ještě esej na přeměňování."
,,V pohodě."
***
,,Na první pohled to vypadá velmi dobře," pochválil je Severus, když už měli lektvar hotový, ,,Teď už jen zbývá vyzkoušet jestli opravdu funguje. Byla bys tak laskavá, Hermiono?" zeptal se a Hermiona se na něj překvapeně podívala.
,,Jsem si jistá, že to není povolené."
,,Je to zcela neškodné, Hermiono."
,,Bojíš se, Grangerová?" ušklíbl se Draco, ,,Není to tak, že by tě to mohlo zabít, nebo tak něco."
,,Sklapni, Malfoyi...Dej to sem," vybuchla a lokla si lektvaru.
,,Teď je řada na tobě," ušklíble si Severus a podal sběračku Dracovi.
,,Bojíš se, Malfoy? Není to tak, že by tě to mohlo zabít, nebo tak něco," ušklíbla se Hermiona a Draco si naštvaně lokl.
,,Takže, jak poznáme, že to funguje?" zeptal se, když nepocítil žádnou změnu.
,,Jednoduše. Hermiono, jak to zatím vypadá mezi tebou a Dracem?" zeptal se zákeřně.
,,Fajn, je to docela sranda," řekla, a pak si rukou zakryla ústa.
,,Takže říkáš, že jsem zábavný?" zasmál se Draco.
,,Nenávidíš Hermionu, Draco?" zeptal se náhle Severus a Draco se hned přestal smát.
,,Ne, je v pohodě," řekl a uhnul pohledem.
,,No, vidím, že Veritaserum jste zvládli skvěle, takže Zmijozelu i Nebelvíru přičítám dvacet bodů.
***
Už pár dobrých minut se snažil otevřít oči, ale moc se mu to nedařilo, aspoň ne do teď. Po otevření očí ho zasáhlo ostré světlo, ale to nebylo všechno. Hned si všiml jemu známých hnědých kadeří.
,,Ah, jsi vzhůru. Měl jsi lehkou otravu, nic vážného. Měl bys se ještě prospat," řekla hnědovláska, ale ani se na něj nepodívala. Celou dobu studovala nějaké dokumenty.
Cítil, jak už déle neudrží oči otevřené, a proto je zase pomalu zavřel. Poslední věc, na kterou pomyslel, než upadl do spánku bylo to, že by v tomhle stavu byl klidně navždy, kdyby to znamenalo, že uvidí Hermionu.
***
Jsem hrozně líná :D tenhle týden jsem měla celkem i čas na psaní, ale když si k tomu sednu, tak se mi vůbec nechce....co říkáté na kapitolku? <3
Pokud jste si mě ještě nepřidali na Twitteru, tak to udělejte, polsední dobou jsem na něm docela často a je to pro mě aspoň taková malá cesta se o vás dozvědět víc :) tt: Newky10
ČTEŠ
After all this time?
Hayran Kurgu,,Takže, jak mi vysvětlíte úraz pana Malfoye, slečno Grangerová?" ,,Nemusím vám nic vysvětlovat! Už mě nebaví, jak si myslí, že může všechno, protože jsem jen obyčejná mudlovská šmejdka!" vyprskla hnědovlasá dívka a muž před ní se přestal mračit, ta...