,,Oh Merlin," zamumlal Draco, když našel Seva, jak mu Hermiona ráda říkala, v obyváku na gauči, ,,Hermiono!" křikl a čekal, kdy se tu jeho manželka objeví.
,,Co?" zeptala se, když za nimi došla i s jejich roční dcerkou Lily v náručí.
,,Proč? Chci říct, proč je náš syn oblečený jako domácí skřítek?"
,,Je Halloween, Draco."
,,Proč?" skoro až za kňoural.
,,No, buď tohle nebo Harry Potter."
,,Merlin, nenuť mě vybrat si mezi těmi dvěmi."
Nastalo ticho, které bylo přerušovaném žvatláním Lily. Hermiona věděla, že to bude problém, ale Sev jí v tom připadal hrozně roztomilý. Draco usilovně přemýšlel, jak z toho Severuse dostat a náhle dostal brilantní nápad. Sundal si kravatu a pověsil ji svému synovi na krk. Sev začal skákat po gauči a vykřikoval: ,,Severus dostat kravatu, Severus být volný! Sev volný elf!"
,,Dobře," řekl spokojeně Draco, ale když zachytil pohled Hermiony, trochu ho to přešlo.
,,Nesnáším tě," řekla a odešla uspat Lily.
,,Koukám, že pořád stejné," promluvil Severus starší, který se náhle objevil v obraze.
,,I za těch deset let si zvykám," řekl na to jen Draco a nechal tam Severuse mladšího spolu se Severusem starším o samotně. Ti dva spolu rádi klábosili.
,,Omlouvám se," zašeptal, když vešel do ložnice, kde jejich dcerka usínala. Hermiona ho vyvedla ven, aby ji neprobudili.
,,Víš, že s ním pořád musíš jít koledovat?"
,,Ano."
,,Tak proč sis to neodpustil."
,,Nevím," přiznal a přitáhl si ji do objetí.
,,Vždycky řekneš nebo uděláš neco takového. Příště už ti to tak snadno neodpustím."
,,Žádné příště už nebude," řekl sebejistě a políbil ji.
,,Miluju tě," řekla s úsměvem, když se od sebe odtáhli.
,,I já tebe."
***
Takže, takže bojím se, že z toho budete zklamaní, ale takhle to prostě mělo být. Jak jsem psala v jiné kapitole jen taková "jednohubka".
Nic méně bych ráda znala vaše názory, přece jen to bylo zase něco jiného, než jsem zvyklá psát.
Chci vám hrozně moc poděkovat za vaši podporu a vždť to znáte!! <3333 Nechybí ani tradiční objetí :3
ČTEŠ
After all this time?
Fanfiction,,Takže, jak mi vysvětlíte úraz pana Malfoye, slečno Grangerová?" ,,Nemusím vám nic vysvětlovat! Už mě nebaví, jak si myslí, že může všechno, protože jsem jen obyčejná mudlovská šmejdka!" vyprskla hnědovlasá dívka a muž před ní se přestal mračit, ta...