hermione

3.4K 259 46
                                    

,,Kdy jsi přijela?" zeptal se Harry.

,,Před pár dny... Nevěděla jsem jestli vůbec přijedu."

,,Mamka se před týdnem zjančila. Prý bychom se s Ginny do Bradavic vůbec neměli vracet, že je to nebezpečný," přidal se Ron.

,,Ale jdi," odporoval Harry.

,,Není sama. Vždyť i naši vědí, že se děje něco špatnýho."

,,Taťka to vyřešil. Řekl, že se chová jako blázen. Naštěstí už se vzpamatovala."

,,Ale jsou to Bradavice... a Brumbál. Co může být bezpečnějšího?" namítl Harry.

,,No, hodně se mluví o tom, že Brumbál stárne," začala Hermiona.

,,Nesmysl, je mu sotva...Kolik mu je?" zeptal se Harry.

,,Stopadesát? Plus minus pár let," odpověděl Ron a všichni tři se dali do smíchu.

***

,,A co když to Umbrigová zjistí?" zeptala se Ginny.

,,No a co? Chci říct, je to legrace, ne? Porušovat pravdila," řekla se smíchem Hermiona.

,,Kdo jsi a co jsi udělala s Hermionou?" zeptal se překvapeně Ron.

,,Každopádně, dnešek nám přinesl pozitivní poznatek," pokračovala a ignorovala Ronovu otázku.

,,Co to bylo?" zeptal se Harry.

,,Cho z tebe nezpustila oči,"  řekla s úsměvem.

***

Ač by to Hermiona nikdy nepřiznala, byla sama. Mohla už jen vzpomínat jaké to bylo mít přátelé. Harry se jí už nikdy nevrátí, Ron zmizel pryč. Nikdy jí neposlal sovu a ona jemu nemůže, protože neví, kde právě teď je. Ginny se chce věnovat kariéře, takže cestuje všude možně po světě, a Draco? Po skončení bitvy si myslela, že spolu to zvládnou. Překonají spolu nástrahy, které jim ještě život přinese, ale on to nechtěl. Ukončil jejich přátelství, nebo co to bylo a od té doby ho neviděla, ani o něm neslyšela.

,,O čem přemýšlíš?" vyrušil ji Severus.

,,O tom, že jsem zůstala sama."

,,Nejsi sama."

,,Nikdo mi nezbyl, Severusi. Moji přátelé jsou Merlin ví kde a o ostatních nic nevím. Nevím, co se stalo s Nevillem, Lenkou, nebou Georgem. O nikom nic nevím," začala lehce jančit Hermiona. Opravdu byla sama.

,,Někdo přece jen ano," řekl a zmizel.

Hermiona se podívala směrem, kam se podíval těsně před tím, než odešel z obrazu. Za oknem seděla elegantní černá sova s dopisem.







***

Názory? <3















After all this time?Kde žijí příběhy. Začni objevovat