draco

3.3K 265 49
                                    

Draco pozoroval svoji matku, která si četla knihu v salonku. Četla, nebo to tak aspoň mělo vypadat, ale on ji prokoukl. Ve skutečnosti nečetla knihu, ale těkala očima mezi knihou a oknem, což znamenalo, že čekala sovu. To Draca zaujalo. Jeho život šel do kytek, ale matku jakoby válka ani nepoznamenala. Stále to byla ta stejná žena, to Draco obdivoval. Vždy ji obdival. Svou matku, a tu hnědovlásku, která ho tolik očarovala. To byly jediné dvě osoby, které kdy obdivoval.

Konečně. Za oknem se objevila sova rodiny Malfoyů, což znamenalo, že matka někomu psala první. Odpověď, kterou dostala ji velmi potěšila, jak se zdá. Draco rozhodně musí zjistit o co jde.

,,Nestydíš se takhle špehovat vlastní matku," ozval se vedle něj tichý hlas, aby ho slyšel jen on.

,,Ta nešťastná ženská přede mnou něco tají."

,,Nezdá se mi nešťastná," poznamenal Severus a ušklíbl se.

,,Ne doslova," odsekl Draco a zvedl se z křesla na druhé straně salonku, aby si mohl promluvit s matkou.

,,Oh, Draco, dáš si čaj?" zeptala se s úsměvem, když se posadil naproti ní.

,,Ani ne. Dneska jsi nějak nezvykla šťastná," poznamenal.

,,Ano, mám takovou radost!" skoro až vykřikla v euforii.

,,A z čeho pak, smím-li se zeptat?"

,,Jedna má přítelkyně potvrdila pozvání na čaj."

,,A jaká?" zeptal se, protože ho opravdu zajímalo, kdo by to mohl být, když z toho má matka takovou radost.

,,Tu bys neznal. Viděli jsme se jen párkrát," odpověděla, ale Draco poznal, že lže. Jeho matka byla ten nejlepší lhář, jakého kdy poznal, ale on už se naučil rozeznat, kdy mluví pravdu, a kdy ne.

,,Dobře, donesla bys mi prosím něco z města, když už tam půjdeš?"

,,Jistě, a co by to mělo být?"

,,To je jedno. Něco vyber," řekl ledabyle a odešel ze salonku. Za chvíli uslyšel zvuk letaxování a uvnitř něho nastal boj.

Půjde za ní, nebo zůstane doma? Nebyl venku, tak dlouho. Zlenivěl, nikam se mu ani nechtělo, ale na druhou stranu se tu opravdu nudil a snad i toužil po tom znát identitu matčiny přítelkyně. Vrátil se zpátky do salonku a odletaxoval se na Příčnou, kde jen tak tak zachytil matku. Vydal se za ní a stále si udržoval odstup, aby na něj nepřišla.

A pak, když vešla do svojí oblíbené kavárny, uviděl za kým šla.

Byla tam.

Měl ji na dosah ruky, ale udělal to stejné, co před dvěmi lety.

Odešel.



***

názory? :33

After all this time?Kde žijí příběhy. Začni objevovat