draco

3.2K 262 24
                                    

Draco přemýšlel, jak se vlastně do téhle situace dostal. Vedle něj seděla Grangerová a naproti němu Severus, který měl ve tváři výraz, který pro něj neznamenal nic dobrého.

,,Asi si oba říkáte, proč jsem vás sem pozval, tak vám to prozradím, ať vás nenapínám. Důvodem toho, že jste tady je to, že chci, abyste po vyučování pracovali na těžších lektvarech...Společně."

,,Co?" vyhrkli oba dotyční najednou.

,,Se vší úctou-" začala Hermiona, ale byla přerušena.

,,Ty jsi se snad úplně zbláznil?!" vykřikl Draco.

,,I takhle se to  dá říct," přitakala Hermiona.

,,Myslím to naprosto vážně. Tohle jsem ještě nikdy nikomu nenabídl. Oba dva jste skvělí studenti, nepromarněte svoji šanci."

,,Ale musí to být zrovna společně, Severusi?" zeptala se Hermiona, která si nedělala hlavu s vykáním, protože už poznala, že Draco mu také nevyká. Za to Draca to velmi překvapilo. Ta malá vševědka mu tyká, pomyslel si. Severusovi na ní muselo hodně záležet.

Draco začal promýšlet své možnosti. Lekvary ho bavily a rád by se naučil nějaké složitější, ale že by na tom musel dělat s Grangerovou? To se mu moc nezamlouvalo.

,,Tak dobře," povzdechl si. Za tohle se bude muset později proklet.

,,Vážně?" zeptal se překvapeně Severus.

,,Jo."

,,Co ty, Hermiono?"

,,Musíš se ještě vůbec ptát?" odpověděla mu otázkou.

,,Výborně, tak to se velmi těším na naše soukromé hodiny."

***

,,Věděl jsi to?" vyprskl Draco na Severuse, když se vrátil na Manor.

,,Jestli jsem věděl co?" odpověděl otázkou a zůstal naprosto v klidu.

,,Že se moje matka a Hermiona scházejí."

,,Oni cože?" zeptal se zmatený Severus.

,,Popíjí spolu čaj, jako by to byly nejlepší přítelkyně. Co se to děje, Severusi?"

,,To nevím, nejspíš bys se na to měl zeptat své matky."

,,Aby mi zase lhala?"

,,Nevím, co ti na to říct. Neměl jsi ji opouštět," pronesl Severus chladně a zmizel.

Draco překvapeně hleděl na obraz Severuse. Začínala se ho zmocňovat úzkost, a tak si nechal udělat kávu, aby se uklidnil. Když mu ji skřítkové donesli, tak si pořádně lokl a pak sebou z ničeho nic sekl na zem.



***

Děkuju za 1K přečtění <333 Jste úžasní :33

názory? <3

After all this time?Kde žijí příběhy. Začni objevovat