Aku ni jenis degil , aku sering balik pada waktu senja .
Orang tua-tua cakap , tak elok senja keluar rumah , sebab hantu setan semua berkeliaran .
Pada suatu haritu , aku dan kawan-kawanku mengajak main nyorok-nyorok aku pun join skali , aku yang kena kira so dorang menyorok dari aku .
"aku kira sampai tiga eh ?"
"satu,dua,tiga!"Aku pun mencari dorang di semua tempat takda , aku pun dah putus asa so aku fikir dorang dh balik kut ,
Ttbe aku ternampak salah sorang kawanku berlari ke arah semak, bermonolog aku seorang
" hah aku rasa dorang mesti menyorok kat sini?"Ttbe aku nampak sebuah kampung yg indah , penuh dengan orng yg aku tak kenal . Jam aku menunjukkan pukul 7:12 minit .
Aku berasa pelik kenapa tak gelap lagi?
Ttbe seorang pakcik berkata kepada ku , "Selamat Datang Penduduk Baru"
Aku pelik dan aku menanyakan aku kat mana ? "Pakcik saya kat mana?" Pakcik tu pon bercakap dengan suara yg garau "kau berada di kawasan aku, HAHAHAHAHA " Pakcik itu ketawa besar aku rasa takut dan aku cuba melarikan diri tetapi asyik jumpa jalan yg sama .Aku rasa aku masuk kampung bunian , sebab semua orng pakai baju putih . Ttbe aku terpijak ranting dan semua orng memandang tajam kepada ku , dan mereka berubah rupa yg sangat menakutkan.
Dan mereka membunuhku untuk menambah bilangan orang bunian ,
Aku pun mati di situ dan tiada siapa tahu :)
YOU ARE READING
101 KISAH SERAM
TerrorAMARAN KERAS 💢 MENGANDUNGI FAKTA DAN CERITA SERAM 👻 Kepada siapa yang penakut jangan baca okay 😘 Don't forget to VOTE for more stories ❤ love xoxo AAD DANISH 🎃