Story from:@user_pie
PADAH KELUAR HOSTEL aku bukan la nak mereka cerita atau nak suruh korang percaya...tapi benda ni terjadi pada 2011...masa tu aku masih seorang pelajar tingkatan 5 di sebuah sekolah berasrama di shah alam...aku dikira antara senior perempuan yang boleh tahan dikenali dalam kalangan junior dan warden...(banyak nakal nya😉)tapi bukan tu yang aku nak sampaikan...ehehe....okay back to story...aku tak berapa nak mengingati pada bila kejadian tu terjadi
Tapi yang aku tahu...pada waktu tu aku lgi 3 bulan akan menduduki spm...pada satu malam...aku dah plan dengan member rapat aku nak 'fly asrama'(hnya yang pernah duduk hostel akan faham) masa tu waktu dah nak masuk pukul 1...jadi waktu yang sesuai untuk keluar...jadi kami terus panjat tembok asrama tu dan keluar macam biasa...pada besok pagi dalam pukul 5 kami masuk balik sebab nak bersiap untuk ke sekolah...dalam kami tak sedar...ada junior dorm kami yang demam secara tiba2...kami tak mensyakiApa2 pun...sebab benda tu biasa saja...sehabis pulang dari sekolah...member senoir yang satu dorm panggil kami...dan mereka ceritakan apa yang jadi...pada malam yang kami keluar tu...junior kami ney pergi tandas nak cuci muka..sebenarnya dah jadi kebiasaan aku dan member aku ney mandi malam sebab panas kan...jadi waktu junior ney masuk dia nampak ada tuala aku dan member aku pada 2 tandas yang terakhir tu...dia dengar kami bergelak2 sambil mandi...jadi dia pun tegur la..."amboi sakan gelak akak"
Lpas dari dia tegur tu kata nya kami diam dan hanya dengar bunyi air je yang memcurah2...dia tak ambik port sebab dia ingat kami malu...jadi dia kata dia cakap la "saya balik dorm dulu yer kak" dan dia dengar suara aku menjawab "yerrr"...sampai dia kat dorm dia cerita dengan member senior yang lain yang dia tegur aku dan member aku kat tandas...tapi member aku cakap yang aku dah keluar pkul 12 lbh tadi ~TAMAT~
YOU ARE READING
101 KISAH SERAM
HorreurAMARAN KERAS 💢 MENGANDUNGI FAKTA DAN CERITA SERAM 👻 Kepada siapa yang penakut jangan baca okay 😘 Don't forget to VOTE for more stories ❤ love xoxo AAD DANISH 🎃