Kapitel 5

634 26 5
                                    

Jag vaknar med ett ryck och känner att platsen bredvid mig tom och att jag är helt blöt av vatten. Felix ligger på golvet och skrattar ihjäl sig, jag reser på mig hastigt och slår till Felix på huvudet löst och han slutar genast att skratta när han ser min förbannade min.

- varför gjorde du så för pucko! Ryter jag till. Alla som känner mig vet att jag inte gillar att bli väckt av andra utan bli väckt av mig själv om man kan säga så?
- jag har försökt väcka dig i en timma snart , vatten tål du tydligen inte då! Säger han och flinar mot mig.
- jag ska bara duscha vänta här! Säger jag och börjar gå mot hallen där toaletten ligger.
- du har väl redan duschat! Säger Felix och ler busigt mot mig.
- ha-ha jätte kul!

Jag går in i badrummet och tar av mig mina kläder och gick in i duschen. Det varma vattnet rinner ner längst min nakna kropp och tillslut bestämmer jag mig för att ta i schampoo och balsam sedan sköljer jag ut det och går ut ur duschen.

Ånga har samlats i rummet och man kan inte se spegelbilden i den stora spegeln som händer ovanför handfatet. Jag sträcker mig efter en handduk men det finns ingen...

Åååå fan vad pinsamt!!!!! Nu måste jag ju fråga Felix om han kan hämta en... Idiot Alex så jävla smart att du tänker på en handduk nu?? Jag kanske kan själv torka?

Vad ska jag göra? Okej sluta va så feg nu!! Det är ju inte precis så att han kommer rycka upp dörren och stirra på dig eller? Och ta modet nu! Jag öppnar dörren i en liten springa.

- ehm Felix! Ropar jag!
- aaah! Ropar han tillbaka
- tror du att du kan hämta en handduk?
- haha glömde du eller? Säger han retligt samtidigt som han börjar gå mot hallen.
- vart finns dom?
- i tvätt stugan! Säger jag darrigt för vattnet dropparna på huden hade börjat bli kalla och hela rummet blev nästan iskallt. Jag började hacka tänder och hade inte märkt att Felix snart va här med handduken.

-här! Säger han och räcker mig handduken.
Jag drar min hand igenom springan och gömmer min kropp på sidan av dörren.
Jag tar emot handduken han räckte mig och drog in den och sa tack.

När jag hade virat handduken hårt rund kroppen gick jag ut och upp till mitt rum.

Jag rotade igenom min WIC och tog fram ett par svarta chinos och en stor marinblå tjock tröja med ett tryck på. Jag tog också fram underkläder och tar på mig dom och sedan kläderna.

Jag gick ner till Felix igen som va fullt uppe i sin mobil och antingen skrev med någon.

-klar! Säger jag och Felix ryker till och tittar skrämt upp på mig.
-oj det gick snabbt! Säger han och tittar på min klädsel.
- jo jag är nog lite onormal om man jämför med andra tjejer! Säger jag och ler.

Vi sitter i min vita läder soffa och tänker på vad vi kan göra väldig länge....
- jag vet! Jag tittar på Felix som nästan hoppat upp ur soffan av hans briljanta idé.
- vad är det? Säger jag trött och lägger mig rak lång i soffan

Felix närmar sig mig och sätter sig på mig mage. Jag pustar ut en djup suck och tittat konstigt på Felix.

- och du gör vad?? Säger jag och grimaserar mot Felix.
- det här! Säger han och börjar kittla mig på magen.

Jag skrattar skit mycket och får knappt någon luft, jag försöker prata men det går inte. Helt plötsligt stannar han och tittar på mig. Man kan ju inte hindras från att titta i hans blåa ögon som glänser av solen som lyser upp rummet. Han är så vacker.

Han lutar sig närmare så jag kan känna hans kittlande andedräkt mot min hud. Han tittar ner på mina läppar, min mage pirrar som in i. Hans mjuka läppar pressas mot mina.
Jag besvarar den och lägger mina händer i hans hår som snart är helt omrufsat och hans gula keps har trillat ner på golvet med en smäll.

Kyssen blir till hångel men varar inte så länge. Felix avbryter och hämtar mer luft samma gör jag, jag tittar in i hans ögon och han öppnar munnen för att säga något...

My superman (the fooo)Where stories live. Discover now