Dålig uppdatering igen... Jag har inte haft något internet i våran nya lägenhet så det har varit segt att uppdatera osv! Men här kommer ett till kapitel! Har bara en fråga! Är det fortfarande någon som läser mina noveller eller är dom kanske tråkiga?:S
+jag har fått en ny telefon:) en Samsung galaxy s5:D
--------------------------------------------
..... Jag gillar dig! Säger han och tittar mig rätt in i ögonen. Jag rodnar.
- jag gillar dig med! Säger jag och tittar ner lite så han inte ska se att jag rodnar för fullt. Han lyfter mitt huvud med sina fingrar och drar handen mjukt på min kind innan jag känner hans mjuka läppar på mina igen.
hela jag blir varm och snart är jag väl en tomat i ansiktet.
- du är så söt när du rodnar! säger han och sätter en hår slinga bakom mitt öra och min blick fastnar i golvet igen.
Dagen gick snabbt och vi har gjort massor som ex. bakat och i mellan det hade vi mjölkrig. vi hade turas om vem som skulle duscha och vem som skulle hålla koll på kakan sen tvärtom.
(jag vet inte om det va sommarlov men vi säger att det inte är det!!)
Jag vaknar av att min alarm ringde och de varma armarna om mig försvann för att stänga av det. Klockan var halv sju men varken jag eller Felix ville gå upp, skolan är det värsta som finns förutom att man får träffa sina vänner.
Jag vänder mig mot Felix och pussar honom fjäderlätt på näsan och går sedan upp ur den varma sängen. Jag går till min garderob och tar fram ett par svarta mjukis byxor och en grå tröja med svarta ärmar. Jag tar också fram vita matchande underkläder och går sedan till toaletten.
Jag byter om och sköljer ansiktet lite snabbt och går sedan in till Felix igen som sitter på sängkanten med världens morgon ruffs i håret och flinar.
- du måste nog skynda dig lite vi måste hinna äta också;) säger jag och sätter mig bredvid honom.
- mmh kommer snart! ååå gud vilken morgon röst!!! så söt!
Jag stryker min hand på hans bara rygg och går sedan ner igen utan ett litet ljud.
Jag ställer fram frukost typ juice, flingor, mackor, pålägg och lite mjölk.
Felix kommer ner för trappan och sätter sig mittemot mig och flinar lite för sig själv. Hans hår var fortfarande väldigt ruffsigt och han hade bara på sig ett par gråa mjukis byxor.
Man kan ju inte undvika och titta på hans mage för den är vältränad och fin haha. Vi åt upp våran frukost och Felix gick sedan upp för att klä på sig medan jag redan va klar förutom att borsta tänderna som jag va påväg upp för att göra.
När jag var klar gick jag för att se hur det gick för Felix. Hans kläder va iallafall på fast hans hår va fortfarande inte klart. Felix satt och försökte fixa det men det gick inte så jag tog en av mina snap backs som var röd med ett "bulls" märke på och tryckte den över hans hår.
Felix log stolt över kepsen han hade fått på huvudet och ställde sig upp ifrån stolen han satt på och kysste mig. vi gick ner och tog på oss våra ytterkläder och begav oss mot skolan.
--------------------------------------------------------
Det blev ett kort kapitel men jag har verkligen inte kunnat uppdatera jag har haft mycket för mig.
Sen så har jag fangirlat över att det är mother f***ing två dagar kvart tills The fooos konsert i Göteborg som jag och mina kompisar ska på OMG! !!! skit glad!
men vi får hoppas på att jag kan uppdatera Så snart som möjligt