kapitel 7

342 14 0
                                    

om ni inte har tittat in min andra novell feelings så kanske ni inte har sett vad jag har skrivit men de ä så att jag ska ta bort den och fortsätta på denna och kanske göra en ny den kan va med The fooo också men vill nog helst inte de för jag har ju minskat lite på min hela The fooo fangirl och börjat tröttna lite istället. Men här kommer ett nytt kapitel:) det blir väldigt kort!!

●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

*Alexandras perspektiv*

När vi kom till skolan så gick vi åt två olika håll för att hämta böcker till våran matte lektion...

Varför just matte? och varför den första lektionen åååh...

Låset vrids upp och jag öppnar det och tar ut min blåa matte bok och lägger in min jacka jag har på mig och stänger skåpet. Jag går mot klass rummet ,dörren är öppen så jag går in och sätter mig på min plats som är längst ner till vänster.

Efter mig kommer Filip och Jesper och sätter sig bredvid mig.

Jag tar upp min hörlurar ur mina byxor och kopplar in dom i min mobil och sätter på "Carry you home" av Zara Larsson.

( riktigt bra låt!!) Musiken är låg så inte läraren ska höra ut.

Jag gör några tal men pratar sedan ut resten av lektionen. Jag ser Felix lite längre fram som sitter och snackar med en kille i klassen som heter Rasmus.

Lektionen tar slut och alla stormar ut ur salen medan jag väntat tills alla har gått ut.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

som sagt blev det ett väldigt kort kapitel men jag ville bara få nått gjort. Jag har börjat skriva på min andra novell men jag har inte publicerat den än^^ aja kommer troligtvis lägga ut den snart:)

My superman (the fooo)Where stories live. Discover now