Όταν έφτασα στον σπίτι του Jimin κατέβηκα από την μηχανή και του χτύπησα την πόρτα, όταν άνοιξε μπήκα μέσα άφησα το κράνος στο τραπέζι και κάθισα στον καναπέ.
JK: Κάτσε θέλω να σου πω.
JM: Τι έγινε;;
JK: Κάνε μου μια χάρη, επειδή σου μιλάω εσένα ποιο πολύ η Μελίνα θέλω να της πεις να βγείτε βόλτα.
JM: Εεεε;; Τι λες;;;
JK: Άκουσε με, θα πάτε σε ένα μέρος που θα σου πω εσύ θα της πεις μια δικαιολογία και θα φύγεις για λίγο και τότε άστα όλα πάνω μου.
JM: Δεν σε καταλαβαίνω.
JK: Να τα πάρω από την αρχή, ξέρω πως η Μελίνα έχει αισθήματα για εμένα αλλά επειδή είναι πεισματάρα δεν το λέει οπότε θα την κάνω να ξανά έρθει σε εμένα.
JM: Κατάλαβα, λιπών θα της πω να βγούμε βόλτα και θα την αφήσω για λίγο μόνη της και θα έρθεις εσύ σωστά;;
JK: Ναι γιατί άμα της πω να βγούμε θα μου πει όχι.
JM: Θες να της πω σήμερα;;;
JK: Όχι ακόμα γιατί σήμερα τσακώθηκα μαζί της.
JM: Πάλι γιατί;;;
Άρχισα να του λέω τι έγινε στην ταράτσα του σχολείου και όταν τελείωσα κανείς δεν μιλούσε.
JM: Μάλιστα ωραία λιπών και πότε θες να της το πω;;
JK: Σκέφτομαι όταν βγουν τα αποτελέσματα σε μια εβδομάδα δηλαδή.
JM: Και που θα την πάω και τι ώρα;;
JK: Έχω σκεφτεί να την πας στην παραλία κατά της 10:00.
JM: Ωραία με το που βγουν τα αποτελέσματα πες μου το ΟΚ και εγώ θα το κανονίσω.
JK: Ευχαριστώ πολύ ρε Jimin.
JM: Σιγά ρε.
JK: Πρέπει να πάω σπίτι τώρα και πάλι ευχαριστώ.
JM: Μην το ξανά πεις αυτό τα λέμε.
Έκλεισα την πόρτα ανέβηκα πάνω στην μηχανή και όταν έφτασα σπίτι έκανα ένα μπάνιο κάθισα στον καναπέ να δω τηλεόραση, όσο έβλεπα τηλεόραση μου ήρθε μήνυμα στο κινητό μου και ήταν από τον Taehyung και μου έγραφε το απόγευμα να πάμε για κανένα σινεμά, δεν άρχισα να του απαντήσω και η απάντηση ήταν θετική, τότε άφησα δίπλα μου το κινητό και συνέχισα να βλέπω τηλεόραση.
Jungkook's pov end*
Όταν έγινε όλο αυτό με τον Jungkook στο σχολείο πήγα κατευθείαν σπίτι μου και κλείστηκα στο δωμάτιο μου και έβαλα τα κλάματα, ρε γαμότο τι κάνω αφού τον αγαπάω και τον πιστεύω γιατί κάνω μαλακίες;;; Τότε άκουσα την πόρτα και την φωνή του πατέρα μου να με φωνάζει, σκούπισα τα δάκρυα μου και κατέβηκα κάτω.
YOU ARE READING
Αγάπησα τον εχθρό μου
RomanceΗ Μελίνα είναι 15 χρονών και είναι μισή Κορεάτησα και μισή Ελληνίδα και μένει με τον πατέρα της επειδή έχει χάσει την μητέρα της από πολύ μικρή. Μια μέρα όμως ο πατέρας θα πάρει μετάθεση από την δουλειά του και θα πάνε Κορέα. Στο νέο σχολείο που θα...