Jungkook's pov*
Όλο το βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ από την αγωνία μου για σήμερα, θα πάω στην εταιρία και θα είμαι σαν ζόμπι. Η ώρα ήταν 7:30 και σηκώθηκα και έκανα ένα μπάνιο, όταν τελείωσα έβαλα τα ρούχα μου, ένα μαύρο τζιν και μια άσπρη μπλούζα και κατέβηκα κάτω στο σαλόνι να δω τηλεόραση.
Θεέ μου κούκλος είναι 😱😱😱 Κάπως έτσι σκεφτείτε πως ντύθηκε ❤️😍 ❤️😍
Η ώρα είχε πάει 9:00 και ήμουν στον καναπέ μέχρι που χτύπησε το κουδούνι. Σηκώθηκα και ήταν ο Tae με τον Jimin και τον Yoongi.
JK: Οι άλλοι;;
Υ: Μας περιμένουν έξω από την εταιρία, μόνο ο Jin είναι εδώ για να μας πάει αυτός.
JK: Μισώ να πάρω τα πράγματα μου.
Πήρα τα πράγματα μου και μπήκαμε μέσα στο αμάξι. Σε μισή ώρα ήμασταν έξω από την εταιρία και είδαμε και τούς άλλους.
Υ: Αργήσαμε;;
Ν: Όχι μόλις ήρθαμε και εμείς, πάμε μέσα;;
JM: Πάμε.
Μπήκαμε μέσα και αρχίσαμε να προχωράμε στον μεγάλο διάδρομο. Όταν φτάσαμε στο γραφείο του διευθυντή χτυπήσαμε πόρτα και μπήκαμε μέσα.
Β: Καλημέρα παιδιά, καθίστε.
Καθίσαμε και αρχίσαμε να μιλάμε.
Β: Σας είπε ο Namjoon ότι τώρα ποια είστε μέλος σε αυτή την εταιρία, λιπών θα ήθελα θα σας καλωσορίσω στην εταιρία μου και θα ήθελα να υπογράψετε κάτι συμβόλαια. Θα σας πω ότι η πρόβες θα είναι πολλές ώρες στην αρχή ιδικά για αυτούς που δεν ξέρουν χορό. Δεν θα σας απαγορεύσω να έχετε κοπέλα, αλλά θα ήθελα να είστε πάρα πολύ προσεχτική όταν βγαίνετε μαζί της και γενικά μην αναφέρετε τίποτα για αυτήν. Τρίτων μπορεί να χρειαστεί να πάμε κάπου εκτός Κορέας για πρόβες. Αυτά πιστεύω έχω να σας πω, τώρα άμα αλλάξει κάτι θα σας ενημερώσω. Περάστε από εδώ να υπογράψετε, επίσης ο αρχηγός της ομάδας θα είναι ο Namjoon γιατί αυτός έκανε την συμφωνία, αλλά άμα έχετε αντίρρηση για τον αρχηγό μπορείτε να αλλάξετε.
ESTÁS LEYENDO
Αγάπησα τον εχθρό μου
RomanceΗ Μελίνα είναι 15 χρονών και είναι μισή Κορεάτησα και μισή Ελληνίδα και μένει με τον πατέρα της επειδή έχει χάσει την μητέρα της από πολύ μικρή. Μια μέρα όμως ο πατέρας θα πάρει μετάθεση από την δουλειά του και θα πάνε Κορέα. Στο νέο σχολείο που θα...