Ξύπνησα απο έναν ενοχλητικό θόρυβο που προερχόταν από την κουζίνα και άκουγα πράγματα να πέφτουν κάτω. Καλά το γκρεμίζουν το σπίτι τι κάνουν; Είδα την ώρα και ήταν 12:50 σε λίγο θα ερχόταν ο Jungkook και έπρεπε να ετοιμαστώ να παω στο αεροδρόμιο να τον πάρω. Σηκώθηκα έκανα ενα γρήγορο μπάνιο φόρεσα τα ρούχα και πήγα στην κουζίνα.
Μ: Πάω να πάρω τον Jungkook τα λέμε σε λίγο.
Α: Να προσέχεις.
Έκλεισα την πόρτα και ξεκίνησα να πηγαίνω στο αεροδρόμιο. Όταν έφτασε ήταν είδη 2:00 και δεν είχε έρθει ακόμα το αεροπλάνο, οπότε πήγα και έκατσα σε κάτι καρέκλες και τον περίμενα. Όταν πήγε 2:15 είδα το αεροπλάνο να έρχεται και τότε πετάχτηκα πάνω. Όταν τον είδα να κατεβαίνει μου κόπηκαν τα πόδια και δεν μπορούσα να κουνηθώ, είναι τόσο όμορφος. Όταν πήρε τα πράγματα του και με πλησίασε έτρεξα πάνω του και αυτός τα πέταξε όλα κάτω και με αγκάλιασε με όλοι του την δύναμη.
Μ: Jungkookie μου μου έλειψες πάρα πολύ.
JK: Αγάπη μου ηρέμησε εδώ είμαι.
Σπάσαμε την αγκαλιά και τοποθέτησα τα χέρια μου στα μάγουλα του και τον φίλησα με πολύ πάθος, αυτός έβαλε τα χέρια του στην μέση μου και μου ανταπέδωσε το φιλί. Πόσο μου είχε λείψει η αγκαλιά του, τα ζεστά από τα φιλιά του, το άγγιγμα του όλα. Όταν σπάσαμε το φιλί οι ανάσες μας ήταν βαριές και κοιτούσε ο ένας τον άλλον.
JK: Πόσο μου έλειψε το φιλί σου.
Μ: Και εμένα μου έλειψε κυρίως η αγκαλιά σου και το άρωμα σου.
Μου χαμογέλασε και μου έδωσε άλλο ένα φιλί. Μπορώ να πω από τότε που έγινε αυτό με την Haru, ο Jungkook έχει γίνει πολύ τρυφερός και δεν ήταν όπως παλιά, έχει αυτό τον τσαμπουκά που είχε πάντα αλλά έγινε ποιο συναισθηματικός.
Μ: Πάμε σπίτι;
JK: Ποιο σπίτι; Έχω κλείσει ξενοδοχείο.
Μ: Να το ακυρώσεις θα έρθεις να μείνει σπίτι της γιαγιά μου.
JK: Δεν έχουν πρόβλημα;
Μ: Όχι η γιαγιά μου κατευθείαν είπε ναι.
JK: Δεν θέλω να σας είμαι βάρος.
Μ: Μην λες βλακείες, έλα πάμε.
Τότε πήρε τα πράγματα του από κάτω τον έπιασα από το χέρι μπήκαμε σε ένα ταξί και σε λίγη ώρα φτάσαμε έξω από το σπίτι.
JK: Ρε αγάπη μου σίγουρα να μην πάω στο ξενοδοχείο;; Δεν το έχω ακυρώσει.
Μ: Μην συνεχίσεις, είπα θα μείνεις εδώ.
أنت تقرأ
Αγάπησα τον εχθρό μου
عاطفيةΗ Μελίνα είναι 15 χρονών και είναι μισή Κορεάτησα και μισή Ελληνίδα και μένει με τον πατέρα της επειδή έχει χάσει την μητέρα της από πολύ μικρή. Μια μέρα όμως ο πατέρας θα πάρει μετάθεση από την δουλειά του και θα πάνε Κορέα. Στο νέο σχολείο που θα...