Κεφάλαιο 51

54 9 0
                                    


JK: Συγγνώμη σε ξέρω από κάπου;;;

Όταν μου το είπε έχασα την γη κάτω από τα πόδια μου. Μήπως άκουσα λάθος;; Μήπως μου κάνει πλάκα για αυτό που έγινε;;

Μ: Jungkook τι λες;;

JK: Πως ξέρεις το όνομα μου;; Και ποια στο διάολο είσαι εσύ;;

Μ: Δηλαδή δεν με θυμάσαι;;

JK: Θα έπρεπε;;

Μ: Jungkook άμα μου κάνεις πλάκα εντάξει έπιασε.

JK: Πας καλά κοπέλα μου;; Ποια στο διάολο είσαι εσύ γαμώ;;

Άρχισα να κλαίω και τότε μπήκε μέσα ο Jimin.

JK: Ρε μαλάκα Jimin γκόμενα σου είναι;; Πάρε την από εδώ.

JM: Τι λέει;;

Μ: Jimin δεν με θυμάται.

JM: Jungkook δεν θυμάσαι την Μελίνα;;

JK: Ποια είναι αυτή;;

JM: Jungkook συγκεντρώσου και άσε της παπαρίες.

JK: Ρε πάτε όλοι καλά εδώ μέσα;;

JM: Μελίνα πάω να φωνάξω τον γιατρό περίμενε εδώ.

Ο Jimin έφυγε και μετά από πέντε λεπτά ήρθε ο γιατρός και εμείς περιμέναμε έξω. Όταν βγήκε πήγαμε κοντά του και άρχισε να μας μιλάει.

Γ: Κοιτάξτε φαίνεται ότι πριν το ατύχημα υπέστη ένα σοκ και με το ατύχημα ο εγκέφαλος το διέγραψε. Μάλλον ήταν πολύ βαρύ αυτό που είδε, αυτό που άκουσε δεν ξέρω τι σοκ υπέστη, αλλά φαίνεται ότι ο εγκέφαλος του το διέγραψε.

Μ: Ναι μα μόνο εμένα ξέχασε.

Γ: Μήπως τσακωθήκατε ποιο πριν;; Έγινε κάτι;;

Μ: Τσακωθήκαμε κάπως.

Γ: Είσαι η κοπέλα του σωστά;;

Μ: Ναι.

Γ: Κοίτα να δεις, κάποια στιγμή θα σε θυμηθεί μπορεί αύριο μπορεί σε μια εβδομάδα μπορεί σε κάτι μήνες μπορεί και σε χρόνια αυτό δεν το ξέρω. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι άμα ξανά βιώσει το ίδιο σοκ που υπέστη κατά 90% θα σε θυμηθεί.

JM: Σας ευχαριστούμε γιατρέ.

Μ: Τώρα τι κάνομε;;

JM: Υπομονή και βλέπουμε.

[...]

Μετά από τρεις μέρες ο Jungkook βγήκε από το νοσοκομείο και εγώ είχα πάρει τα πράγματα μου από το σπίτι του και τα πήγα πάλι πίσω στο πανεπιστήμιο. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι ο Jungkook με ξέχασε τόσο εύκολα. Εγώ τώρα τι θα κάνω;;; Άμα δεν με ξανά θυμηθεί ποτέ του;;;; Όλες αυτές οι σκέψεις γυρνούσαν γύρω από το κεφάλι μου και άρχισαν να τρέχουν δάκρυα, τότε χτύπησε το τηλέφωνο μου και ήταν ο Tae.

Αγάπησα τον εχθρό μουWhere stories live. Discover now