Κεφάλαιο 8

116 15 0
                                    


Έχει περάσει μια εβδομάδα και προσπαθώ όσο μπορώ να απομακρυνθώ από τα παιδιά γιατί πολλά προβλήματα τους δημιούργησα, ιδικά στον Jimin και σε αυτόν τον βλάκα τον Jungkook. Πιστεύω καλύτερα είναι έτσι, εξάλλου δεν έχω μιλήσει με τον Jungkook μια εβδομάδα και το κεφάλι μου έχει ησυχάσει. Με τηνYoungmi κάνω ακόμα ποιο πολύ παρέα από τότε που σταμάτησα να είμαι με τα παιδιά και αυτό είναι το μόνο θετικό. Αυτό και ότι δεν τσακώνομαι με τον άλλον τον βλάκα.

Όταν ξύπνησα κάθισα για λίγο στο κρεβάτι και πήγα στο μπάνιο, και όταν τελείωσα έβαλα τα ρούχα και και πήγα στην κουζίνα να φτιάξω πρωινό και έφυγα για το σχολείο. Σε όλοι την διαδρομή άκουγα μουσική και όταν έφτασα είδα τα παιδιά να με χαιρετάνε και μου έκαναν νόημα να έρθω, αλλά είδα πως ήταν εκεί ο Jungkook και με κοιτούσε με μισώ μάτι οπότε δεν πήγα, αλλά πάλι καλά την ίδια ώρα με εμένα ήρθα και ηYoungmi και καθίσαμε μαζί σε ένα παγκάκι και μιλούσαμε για το τι θα κάνουμε το Σαββατοκύριακο που πλησιάζει.

Jimin's pov* 

Κάναμε νόημα στην Μελίνα να έρθει μαζί μας αλλά δεν ήρθε και έκατσε με την φίλη της σε ένα παγκάκι. Αυτή την εβδομάδα είναι πολύ απόμακρη και δεν ξέρω το γιατί. Μήπως της είπε τίποτα αυτός ο Jungkook και δεν θέλει να κάνει μαζί μας παρέα;; Πρέπει να της μιλήσω και δω τι έχει γίνει. Σήμερα κιόλας που είναι Παρασκευή και αύριο δεν έχουμε σχολείο θα της πω να βγούμε.

JK: Τι σκέφτεσαι Jimin;;

J: Η Μελίνα εδώ και μια εβδομάδα είναι πολύ απόμακρη. Τι έχει γίνει;;;

JK: Και τι σε νοιάζει εσένα;; Ούτε γκόμενα σου να ήταν. Μήπως την γουστάρεις ρε;;

Η: Ποιος γουστάρει ποια;;

JK: Μάλλον ο Jimin από εδώ γουστάρει την Μελίνα.

Η: Αλήθεια Jimin την γουστάρεις;;;

J: Δεν πάτε καλά. Απλά είναι φίλη μου.

JK: Καλά καλά πιστεύω πως την γουστάρεις.

J: Και να την γουστάρω ρε τι σε νοιάζει εσένα;;;

JK: Δεν με νοιάζουν τέτοια βλαμμένα κορίτσια.

J: Δεν είναι βλαμμένη εντάξει;;

JK: Και εσύ δεν την γουστάρεις;; Ότι πεις.

Είχα νευριάσει με τον Jungkook αλλά δεν το συνέχισα. Τότε σηκώθηκα και πήγα προς την Μελίνα.

J: Καλημέρα Μελίνα τι κάνεις;;

Μ: Καλημέρα. Καλά εσύ;;

J: Καλά. Μπορώ να σου πω λίγο ιδιαιτέρως;;

Αγάπησα τον εχθρό μουOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz