Καθόμασταν με τα παιδιά στο τραπέζι και ένιωθα πολύ πιεσμένη γιατί συνέχεια δύο μάτια ήταν κολλημένα πάνω μου και ένιωθα κάπως περίεργα. Όσο καθόμασταν και μιλούσαμε με τα παιδιά και γελούσαμε ήρθε η Haru στο τραπέζι μας. Καλά τι θέλει αυτή τώρα;;; Μου ζήτησε να πάμε να μιλήσουμε κάπου ιδιαιτέρως, τότε σηκώθηκα από το τραπέζι και βγήκαμε έξω από το μαγαζί.
Μ: Τι θες;; Σαν πολλά δεν έκανες σήμερα;;
Η: Άκου Μελίνα εγώ τον Jungkook τον αγαπώ.
Μ: Μπράβο σου μπορείς τώρα να τον έχεις δεν με νοιάζει καθόλου.
Η: Άκουσε με γαμό. Σήμερα τον παρακολουθούσα όλοι μέρα και ήθελα να τον πετύχω μόνο του μέχρι που τον βρήκα στις τουαλέτες και τον φίλησα. Ήθελα να σας κάνω να χωρίσετε και να τα φτιάξει μαζί μου αλλά εσένα αγαπάει μου το είπε για αυτό τον φίλησα. Είχα καταστρώσει ολόκληρο σχέδιο για να χωρίσετε και να τα φτιάξει μαζί μου αλλά αυτός δεν θέλει. Όταν το φίλησα και μας είδες μου έδωσε σφαλιάρα και έτρεξε πίσω σου.
Μ: Μάλιστα, αυτός σου είπε να μου τα πεις;;
Η: Πότε πρόλαβε;;; Αφού με το που μας είδες έτρεξε πίσω του.
Μ: Αχα... Και γιατί μου το λες αυτό;;;
Η: Πες το τύψης, και κατάλαβα πως εγώ με τον Jungkook άμα χωρίζατε δεν θα είχα καμία ελπίδα.
Μ: Ωραία ευχαριστώ γεια σου τώρα.
Η: Δεν με πιστεύεις δηλαδή;;
Μ: Δεν ξέρω, μπορεί ναι μπορεί όχι, θέλω να κάτσω να το σκεφτώ.
Η: Αλλά να ξέρεις εγώ φταίω ο Jungkook σ'αγαπάει αληθινά, τα λέμε.
Έφυγε και καθόμουν να την κοιτάζω που απομακρυνόταν. Μπας και λέει αλήθεια;; Δεν ξέρω είμαι πολύ μπερδεμένη. Όσοι ώρα στεκόμουν έξω από το μαγαζί ένιωθα τα μάτια του Jungkook πάνω μου, όταν γύρισα και τον είδα είχε μια έκφραση λύπης στο πρόσωπο του, τότε η καρδία μου άρχισε να πηγαίνει πολύ γρήγορα όσοι ώρα κοιταζόμασταν. Όταν πήρε τα μάτια μου από πάνω μου γιατί τον σκούντηξε ο Hoseok προχώρησα και μπήκα στο μαγαζί και κάθισα δίπλα στον Jimin.
Υ: Τι έγινε Μελίνα τι σου είπε;;
Μ: Τίποτα μωρέ βλακείες.
JM: Θες να το συζητήσεις;; "Μου είπε ψιθυριστά στο αυτί"
Μ: Εμμ ναι.
JM: Ωραία μετά έλα σπίτι μου.
Η: Τι λέτε εσείς τόση ώρα εκεί;;
ČTEŠ
Αγάπησα τον εχθρό μου
RomanceΗ Μελίνα είναι 15 χρονών και είναι μισή Κορεάτησα και μισή Ελληνίδα και μένει με τον πατέρα της επειδή έχει χάσει την μητέρα της από πολύ μικρή. Μια μέρα όμως ο πατέρας θα πάρει μετάθεση από την δουλειά του και θα πάνε Κορέα. Στο νέο σχολείο που θα...