Μ: Το σπίτι είναι όλο δικό μας για μια εβδομάδα.
Γυάλισαν τότε τα μάτια του και άρχισε να με χουφτώνει βίαια στα οπίσθια μου με αποτέλεσμα να βγάζω μικρά βογγητά.
JK: Πάμε στο δωμάτιο σου να δεις βογγητά που θα βγάλεις...
Τότε πήγαμε στο δωμάτιο μου με κόλλησε στην πόρτα και τότε του έβγαλα την μπλούζα. Μετά με έβαλε στο κρεβάτι, ήρθε από πάνω μου και επιτέθηκε στα χείλια μου.
JK: Πόσο μου έλειψε αυτό που θα κάνουμε τώρα.
Τον κοίταξα, είχα γίνει όλοι κόκκινη και τότε ξέσπασε στα γέλια και συνέχισε να με φιλάει. Στην συνέχεια που έβγαλε όλα τα ρούχα και αυτός τα δικά του. Όσο με φιλούσε με το χέρι του άρχισε να κατεβαίνει σιγά σιγά μέχρι που έφτασε στην περιοχή μου και μου έβαλε δύο δάχτυλα και έκανε κυκλικές κινήσεις. Μικρά βογγητά άρχισα να βγαίνουν πράγμα που τον ερέθιζε πάρα πολύ.
JK: Όταν βγάζει βογγητά το πρόβλημα εκεί κάτω μεγαλώνει και θέλω να σου κάνω ποιο πολλά πράγματα.
Μ: Δηλαδή να το συνεχίσω;;;
JK: Άμα θες να μην μπορείς να κάτσεις κάνε το.
Είχε ένα σατανικό χαμόγελο στο πρόσωπο του κάτι που με έκανε να ανατριχιάσω.
Τότε με γύρισε από την άλλη μεριά μου έδωσε μικρά χτυπήματα στα οπίσθια και μπήκε μέσα μου, στην αρχή αργά αλλά μετά έγινε όλο και ποιο γρήγορο. Λίγο πριν τελειώσουμε με ξανά γύρισε ανέβηκε από πάνω μου και συνέχισε στην περιοχή μου. Όταν τελειώσαμε ήμουν ξαπλωμένη πάνω του και αυτός μου χάιδευε την γυμνή μου πλάτη.
JK: Σου άρεσε;;
Μ: Ναι μόνο που πονάω.
JK: Πριν κάνω κάτι προειδοποιώ, αλλά δεν φταίω εγώ με προκαλείς και εσύ.
Μ: Είσαι βλάκας μικρέ.
JK: Μικρός εεε;;;
Τότε ανέβηκε σε κλάσματα δευτερολέπτου από πάνω μου και με κοιτούσε.
JK: Κόψε μωρό μου αυτό το μικρός, ξέρεις πως δεν μου αρέσει.
Μ: Μα είσαι ο μικρός μου Jungkookie.
JK: Δεν είμαι μικρός.
Μ: Καλά καλά δεν είσαι.
JK: Θες να συνεχίσει αυτός ο μικρός ότι σου έκανε και πριν;;
Μ: Όχι ευχαριστώ.
Άρχισε να με φιλάει στο λαιμό και να με δαγκώνει, τότε ανέβηκε σιγά σιγά στο αυτί μου.
YOU ARE READING
Αγάπησα τον εχθρό μου
RomanceΗ Μελίνα είναι 15 χρονών και είναι μισή Κορεάτησα και μισή Ελληνίδα και μένει με τον πατέρα της επειδή έχει χάσει την μητέρα της από πολύ μικρή. Μια μέρα όμως ο πατέρας θα πάρει μετάθεση από την δουλειά του και θα πάνε Κορέα. Στο νέο σχολείο που θα...