Όταν έφυγα από το σχολείο πήγα γρήγορα σπίτι για να ετοιμάσω τα πράγματα μου, όταν μπήκα μέσα στο σπίτι είδα τον πατέρα μου να μιλάει στο τηλέφωνο και όταν με είδε το έκλεισε αμέσως.
Μ: Μπαμπά τι έγινε;;
Τ: Τίποτα αγάπη μου απλά έκλεισα εισιτήρια για μεθαύριο, εσύ πες μου πως πήγαν οι εξετάσεις;;;
Μ: Πέρασα.
Τ: Το ήξερα ότι μπορείς να τα καταφέρεις.
Τότε ήρθε και με αγκάλιασε και του ανταπέδωσα την αγκαλιά.
Μ: Τι ώρα φεύγουμε μεθαύριο;;
Τ: Μεσημέρι γιατί έχω κάτι τελευταίες δουλειές στην εταιρία.
Μ: Ωραία πάω να ετοιμάσω τα πράγματα μου.
Τ: Πήγαινε.
Ανέβηκα πάνω στο δωμάτιο μου και άρχισα να βάζω τα πράγματα μου σε μια βαλίτσα. Όταν τελείωσα με τα ρούχα και κάτι άλλα πράγματα που τα είχα βάλει σε μια άλλη μικρή βαλίτσα πήγα κάτω στην κουζίνα έφτιαξα φαγητό και καθίσαμε με τον μπαμπά μου να φάμε.
Τ: Το θυμάσαι σε έναν μήνα η μητέρα σου κλείνει 14 χρόνια που πέθανε;;;
Τότε χαμήλωσα το κεφάλι μου και άρχισα να του μιλάω με πολύ σιγανή φωνή.
Μ: Ναι το θυμάμαι.
Τ: Μην στεναχωριέσαι η μητέρα σου δεν θα ήθελε να στεναχωριέσαι.
Μ: Το ξέρω αλλά μου λείπει.
Τ: Το ξέρω καρδία μου και εμένα μου λείπει πολύ. Έλα μην μιλάμε άλλο για το παρελθόν, θα δεις στην Ελλάδα θα κάνουμε πολλά πράγματα δεν θα έχω και δουλείες.
Μ: Αλήθεια;;
Τ: Στο υπόσχομαι, θα περάσουμε πολύ χρόνο μαζί.
Σηκώθηκα τον αγκάλιασα και του έδωσα ένα μεγάλο φιλί.
Μ: Σ'αγαπώ μπαμπά.
Τ: Και εγώ σ'αγαπώ, έλα άντε πήγαινε να κάνεις ένα μπάνιο και να ξεκουραστείς, σήμερα θα πας πουθενά;;
Μ: Ναι θα βγω το βράδυ με έναν φίλο μου.
Τ: Ωραία πήγαινε να ξεκουραστείς.
Ανέβηκα στο δωμάτιο μου έκανα ένα ζεστό μπάνιο. Όταν τελείωσα ξάπλωσα στο κρεβάτι και άκουγα μουσική μέχρι που με πήρε ο ύπνος με τα ακουστικά.
Όταν ξύπνησα ήταν είδη 8:50 και πετάχτηκα από το κρεβάτι και άρχισα να ντύνομαι γρήγορα γιατί σε 5 λεπτά θα ερχόταν ο Jimin να με πάρει. Όταν έβαλα τα ρούχα άκουσα το κουδούνι και έτρεξα κάτω και άνοιξα την πόρτα και ήταν ο Jimin.
VOUS LISEZ
Αγάπησα τον εχθρό μου
Roman d'amourΗ Μελίνα είναι 15 χρονών και είναι μισή Κορεάτησα και μισή Ελληνίδα και μένει με τον πατέρα της επειδή έχει χάσει την μητέρα της από πολύ μικρή. Μια μέρα όμως ο πατέρας θα πάρει μετάθεση από την δουλειά του και θα πάνε Κορέα. Στο νέο σχολείο που θα...